Samsung Galaxy S internet: hoe kom ik op internet van mobiel

Ik weet dat er een algemeen mobieltjes topic is, maar ik heb hier even snel antwoord op nodig omdat ik zo weg ga.
Ik heb sinds vandaag een Samsung Galaxy S, maar ik snap niet hoe je op het internet van de de Galaxy zelf kan zeg maar.
De mobiel zit nu op het internet van hier thuis.
Heb ook al in het boekje gekeken of het daar staat maar daar kan ik het zo gauw niet vinden.

Hoe kan je op 't internet van de Galaxy zelf zodat je ook buiten gewoon internet hebt enzo? Of is dat standaard al zo als je gewoon buiten loopt?

Lol? Bedoel je nou dat hij thuis van jullie WiFi gebruik maakt? De Samsung Galaxy S beschikt over 3G, dus als je internet in je abonnement hebt inbegrepen kan je internetten buitenshuis over de satelliet ja, je neemt zo’n smartphone toch zodat je lekker kan internetten overal waar je ook bent?

Ik snap nooit waarom iemand zo’n telefoon neemt terwijl die gene er niks vanaf weet

Ik ben niet achterlijk ofzo. Ik heb van te voren er veel over opgezocht voor ik hem kocht.
Ik WEET dat het buiten kan, ik weet alleen niet waar je dat aan zet of dat dat standaard aan staat omdat ik nu dus thuis op internet zit en ik nooit eerder een mobiel met internet heb gehad.
Doe niet alsof ik 1 of ander kind ben die zomaar een random telefoon koopt.

Mijn vraag was of dat dus standaard aan staat of zo niet, hoe je dat aanzet.
Maargoed, ik ga nu toch al naar buiten dus ik zal het zo wel zien.

Sorry, dat weet ik niet, maar je bent al weg zie ik.
Up dus maar?

Sorry hoor, zo bedoel ik het helemaal niet, maar zo interpreteerde ik het een beetje :stuck_out_tongue:.
Dat kun je toch wel Googelen? Trouwens, dat heb je zo gevonden bij Instellingen, Netwerkverbindingen, dan zie je allerlei opties staan om WiFi, mobiel internet e.d uit/aan te zetten. Maar ja, dat staat inderdaad automatisch aan.

Wifi kun je bij instellingen uitzetten, als het goed is gaat ie dan vanzelf op 3G/G/H.
Maar als er Wifi beschikbaar is, gaat ie daarop zitten voor internet omdat dit sneller gaat :slightly_smiling_face:

Ja ik had die WiFi instellingen ook gevonden, maar het ging nog niet aan, wat ik ook deed. Thanks anyway.
Op google vond ik meer problemen van mensen die het juist niet úit kregen.
Maar goed, ik heb het later bij een vriend verder opgezocht en internet handmatig ingesteld met de site van m’n provider. Ik moest allemaal codes en weet ik et invullen.

@Darkmello Ja sorry, maar je bracht het nog al negatief en laatdunkend.

Topic mag wel gesloten worden, want ik heb heb m’n antwoord.

Dat gaat gewoon automatisch… Ik heb ook een Galaxy S, en buitenshuis gaat 'ie automatisch op 3G ofzoiets. En bij instellingen; draadloos en netwerk; kun je WiFi uitzetten hoor… Daar naar WiFi instellingen gaan en op het groene vinkje bij 'verbonden met -naaminternetverbinding- drukken,dan schakelt WiFi uit. Om WiFi in te schakelen doe je tzelfde. Tis echt geen ingewikkelde telefoon hoor… Verder neem ik aan dat je een abonnement inclusief internet hebt of een intetnetblox? anders is 't wel duur.

Het ging bij mij niet automatisch, nu wel nadat ik met internet die codedingen heb ingevuld.
Er stond niks bij dat Namen Toegangspunten bij mijn instellingen en daar moest ik een nieuwe toevoegen.
Ik had gister na kopen van de telefoon gelijk een hoesje gekocht op de markt. Alleen die gozer die hem erin probeerde te doen, had niet door dat touchscreen aan was gegaan en hij heeft wat dingen onbewust ingedrukt toen. Misschien kwam het daardoor.
Nu kan ik het wel gewoon uit/aan doen met wat jij zegt ja @Romanceable, maar gister hielp dat dus niks.

even naast dit, is het wel een fijne telefoon voor de rest :$, want ik ben nog aan het twijfelen tussen deze en een blackberry bold (: ?

Jaa hij is echt heel fijn en snel. Ik zou voor de Galaxy gaan als ik jou was.

http://www.byemobile.nl/c…Galaxy%20S%20%28I9000%29/

haha okee dankje :slightly_smiling_face:

Hi, miss klinkt het wel heel dom maar hoe ben je aan de codes enzo gekomen… ik heb hetzelfde probleem, heb een nieuw abbo afgesloten en als ik de simkaart van dat abbo er in doe doet internet het wel maar als ik mijn andere som er in doe (ook abbo met internet) doet internet het niet… gaat met niet om wifi maar 3g…

^ Welke provider heb je?