samsung galaxy s i9000

hee !
kan iemand mij vertellen of hij fijn is ?
en of er ook minpunten zijn?
en wat op dit moment het goedkoopste abonnement is ? (google helpt me niet…)

xxxx

http://www.belzaak.nl/media/artikelen/500x500/9645_10/samsung-i9000-galaxy-s-metallic-black.jpg

Ik heb m en hij is heel goed.
24,95 pm T-Mobile

een vriendin heeft hem. en ik denk dat ze hem heel fijn vind aangezien ik dat ding altijd in haar handen zie…

met internet erbij ?
en gaat hij snel van de vergrendeling af :face_with_raised_eyebrow:

Mijn zus heeft hem, en vind hem hartstikke goed. ze heeft een best goedkoop abbonnement bij vodafone

up! wil ik ook weten!

weet je toevallig ook voor hoeveel met/zonder inernet ?

en weet iemand ook hoeveel het goedkoopste abbonement op dit moment is ?

weet iemand misschien wat op dit moment het goedkoopste abonnement is …
zonder dat ik het eerste jaar 20 euro p.m betaal en het jaar daarna 37 ofzoiets…

wat dacht je van: vragen in de winkel?
die kunnen je tenslotte het beste helpen.

Naar mijn ervaring helpt dat niet.
Ik ben zovaak heel onklantvriendlijk geholpen dat ik dat dus absoluut niet meer doe! En vaak smeren ze je het duurste abonnement aan.

ga gewoon alle providers op internet af, hi, vodafone, telfort, t-mobile, al die dingen helpen je wel… :slightly_smiling_face:

Geweldig ding echt, mijn beste telefoon ooit! Hij is snel, internet is ook snel, en ziet er gewoon super uit, ook qua beeld etc.
Ik heb een HI 20 abbo (120 minuten per maand) + supersnel internet van 3.75.
Hi heeft ook nog wel goedkopere abonnementen!

3.75 xD? typfout of :stuck_out_tongue:?

Nee, kost maar 3.75 bij hi, betaal 22 euro in de maand. Maar ja ik heb maar wel 2 uur belminuten maar das genoeg, bel niet zo vaak

Ik heb hem en vind hem echt super fijn! Alles werkt gewoon snel en ik heb na twee maanden nog geen minpunten kunnen ontdekken. Ik heb een studentenabbo van Hi en betaal 26 euro voor Hi 30 met internet.

Ik vind niet dat hij snel van de vergrendeling af gaat. Daarvoor moet je echt over het scherm ‘sliden’.

Mooi ik wil m ook gaan kopen :slightly_smiling_face: waarschijnlijk in december, als dit abonnement afgelopen is ^^ kan ook wachten tot ik 18 ben maar dat is pas in mei ;-;

Hij is het echt waard! Echt een super relaxte telefoon. Je kunt ook allemaal apps downloaden ervoor (daar ben ik zelf nog niet eens aan toe gekomen) en ook boeken lezen enzo zoals op een e-reader.