Samsung Galaxy S 2, Verkopen?

HoiHoi.
Ik heb een Samsung Galaxy S 2 gewonnen, en nu is het probleem dat er een Ierse Simkaart in zit. Nu heb ik geprobeerd hem simlock vrij te maken maar dit is niet gelukt.

Zou ik hem nu gaan verkopen, en weten jullie site’s waar je veilig je mobiel kan verkopen?

x Elke

er kan dus alleen een ierse simkaart in?
ik zoek namelijk s2 :blush:

Nou er kan wel iets anders in, maar dan moet je hem simlock vrij maken :stuck_out_tongue:

dt kan je gewoon op de markt laten doen voor 5 euro (:

presies :stuck_out_tongue:
maar als je er dan toch vanaf wil, wilik hem wel overnemen hoor :blush:

ik wil m ook wel overnemen hoor, mn 2jaar oude telefoon is dood, terwijl mn abbo door loopt tot eind maart ! dus ik ben hard op zoek naar een s 2!!

hoeveel zou je ervoor willen?

dit is geen verkoop topic…

Ik wil hem overkopen en inruil van de samsung galaxy ace wit, note me :slightly_smiling_face:

nou, als ze hem wil verkopen moet die naar verkoop worden verplaatst

Wat worden we ineens allemaal hebberig, pff. Ze gaat hem echt niet voor 20 euro verkopen ofzo hoor mensen, ga maar lekkers sparen als je een nieuwe telefoon wilt.

Misschien hebben ze toch wel geld gespaard + ze vragen toch hoeveel ze ervoor wilt hebben.

Nouja ik wil hem wel verkopen hoor, heb hem ookal op marktplaats gezet ;p Zijn best veel mensen die hem willen…

Ik heb hem al, maar jammer dat je niet de moeite neemt om hem simlockvrij te maken. Het is echt een topding!

mee eens, en vooral omdat simlock vrij maken niet eens zo duur is.

Dat heb ik wel geprobeerd, maar in Nijmegen zeiden ze dat de Android versie te nieuw was… Dus ik weet niet echt een andere winkel waar ik het kan laten unlock vrij maken. (Ik woon in de buurt van Nijmegen)

zo nieuw is de android versie die erop zit niet, ik weet heel zeker dat het wel kan x]. vraag het ergens anders