Samsung Galaxy J5 (2015) voor 60 euro

Ik weet niet of iemand er op zit te wachten om via een forum/marktplaats een tweedehands telefoon te kopen, maar ik ga het toch proberen.
Ik krijg zelf vanaf morgen een iPhone 6S en daarom heb ik mijn huidige telefoon niet nodig. Ik zou hem kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld muziek, maar met twee telefoons rondlopen vind ik ook zo onhandig.

Ik heb hem gekocht voor 170 euro.
Het enige mankementje is dat er krassen op de case en achterkant zitten en dat er barsten in de voorkant zitten. Die zitten echter bijna niet op het scherm zelf maar er boven. Alle functies doen het gewoon.
Ik wil er ongeveer 60 euro voor. Minimaal 50 euro exclusief verzendkosten van 6.50.
Ik heb geen idee hoe ik fotos moet toevoegen, dus ik plak de link naar marktplaats wel hieronder.
Ook lever ik er 2 hoesjes bij. Een doorzichtige en eentje van Stitch, als je dit niet wilt mag je dat natuurlijk zeggen. Ook inclusief oplader (niet de originele maar wel eentje die werkt en past)

https://www.marktplaats.nl/a/telecommunicatie/mobiele-telefoons-samsung/m1259072498-samsung-galaxy-j5.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr