samsung galaxy gio

Hoi meiden,
3 maanden terug kocht ik een nieuwe telefoon; samsung galaxy gio.
maar ik heb een probleem. soms zet mijn mobiel zichzelf uit, en dan moet ik 'm helemaal opnieuw aanzetten en wachtwoord invoeren enzo. nu is mijn vraag: heeft iemand van jullie dit ook? en hebben jullie het op kunnen lossen?

dikke kus (:

heel soms heb ik dat, maar dat kan dan komen dat per ongeluk dat knopje van uitgaan ingedrukt word, ik haal meestal de batterij eruit en doen hem er dan direct weer in, dan doet hij het meestal weer gewoon. volgens mij is dat bij mij twee keer gebeurd, maar volgens mij allebei doordat dat knopje per ongeluk was ingedrukt!

ja zou best kunnen dat het daardoor soms gebeurt, maar soms ligt ie gewoon op de tafel ofzo en dan gaat ie ook opeens uit? echt heel raar…

dat is inderdaad raar ;o, misschien even terug gaan naar de winkel en daar even vragen ?

Je hebt het denk ik niet helemaal goed geplaatst.

ja me vriendin heeft het ook, die heeft galaxy mini… en ik weet niet of ze er nog iets aan doen naar 3 maanden… nou in ieder geval bedankt voor je hulp :slightly_smiling_face:

ik heb hem ook en bij mij is dat tot nu toe nooit gebeurd.

ja weet ik, ik zat bij beauty, health & hair te kijken en zonder na te denken plaatste ik een nieuw onderwerp wat er helemaal niets mee heeft te maken ;p

jawel, daar doen ze nog wel wat aan! ik ben laatst nog naar de vodafone winkel geweest, omdat al mn beltegoed eraf was en dat was waarschijnlijk door hun gekomen en toen kreeg ik twintig euro beltegoed weer en een internetblox, dus ik neem aan dat ze dat van jou ook wel willen oplossen! (: vragen kan altijd! :slightly_smiling_face:

Hahaa okee, slim:p

gewoon vragen nee heb je ja kan je krijgen!

Bij mij gebeurde dat al na een week! Ik heb nu een nieuwe en daar gebeurd dat nooit meer mee. Teruggaan naar de winkel is denk ik het beste!

Ik heb m ook en bij mij is dat ook al een paar keer gebeurd. Ik haal dan gewoon even de batterij eruit en zet m dan weer aan!