Samsung Galaxy Gio

halloo :slightly_smiling_face:

ik heb sinds een week de samsung galaxy gio.
Nu hoor ik van een vriendin dat ik mijn mobiel moet updaten via de pc.
Ik vertrouwde het niet echt en heb aan een andere vriendin gevraagd of zij ook haar mobiel moest updaten, maar ze hoefde het niet, alleen haar apps.
ze hebben de samsung galaxy s, en mijn andere vriendin galaxy waar van ik de volledige naam even ben vergeten.
Nu is mijn vraag, als 1 van jullie de Sasung Galax Gio heeft, hem ook moet updaten of alleen de apps?
alvast hartelijk bedankt!!

Hoi!

Het kan inderdaad zo zijn dat jij na een paar maanden merkt dat jouw mobiel trager wordt. Door te updaten kan dit verholpen worden. Ook heb je minder kans dat jouw mobiel gaat vastlopen e.d. Ikzelf heb een samsung galaxy s2 en had bij aankoop geen bijgeleverde software. De software die je nodig hebt kun je legaal downloaden vanaf de website : www.samsung.com
Selecteer even jouw toestel, klik op service en downloads. Je moet ff nog het kopje software aan klikken en dan heb je je software die je nodig hebt.
Het programma heet Kies en deze installeer je op je pc.
Je volgt daarna de instructies die worden gegeven door Kies zelf. Dit is heel handig!

Ik hoop dat dit voldoende info voor je is.
Succes met updaten!

ps. kan best zijn dat jij de laatste update er al op hebt staan omdat jouw toestel nog niet zo oud is.

dank je!!
moet je hem vaak updaten?
en moet het via dat usb kabeltje?
hij pakt mijn usb kabeltje namelijk niet :frowning_face:

je moet Kies downloaden ! Dat staat als het goed is op de Samsung site. Ik moest dit ook doen.

dit is de link
http://www.samsung.com/nl…pe=prd_detail&tab=support

ik heb hem gedownload :slightly_smiling_face:
als je een update hebt hoe kun je dat zien??:blush:

als het goed is gwn je mobiel met de usb kabel verbinden aan de computer en dan even wachten en dan even naar synchronisatie pagina gaan .

okii :slightly_smiling_face: bedankt! ik ga nu ff snel kijken :grinning: