Samsung Galaxy Gio, snel leeg?

Hee allemaal, ik heb 'n vraagje. Ik heb voor m’n verjaardag de samsung galaxy gio gehad, super leuk mobieltje. Ik downloadde wat apps, ebuddy, whatsapp, angry birds en nog wat van die dingen, oke alles goed. Nu een maandje later ongeveer ging ik hem telkens opladen want hij was best snel leeg.

Gisterenavond had ik hem nog opgeladen voor het slapen, nog voor het slapen trok ik de stekker er uit en ging ik slapen, ik had de achtergrond nog een beetje veranderd en de apps op een andere plaats gezet. Toen ik wakker werd was hij bijna leeg, twee minuten later: ‘De batterij heeft nog maar 15 procent of minder over, laadt op’

Hebben meer mensen met dezelfde telefoon hier last van?
Mijn buuf werkt wel bij de phonehouse, misschien dat ik iets aan haar kan vragen, maar hier wacht ik nog even mee, misschien kan ik het zelf oplossen. :slightly_smiling_face:

Heb je internet aan staan? Zet het uit wanneer je het niet gebruikt.
Ook apps kosten veel energie.

Ehhm nou ik heb dus zegmaar wel twitter aan staan, m’n account, maar als ik dr dan op wil de volgende dag dan moet ik me weer opnieuw aanmelden enzo. De standaard internet app gebruik ik eigenlijk nooit…

De standaard internet app?
Ik bedoel je wifi, die moet je uit hebben.
Als je hem uit hebt kan je ook niet op twitter.
Dat opnieuw aanmelden heeft met cookies te maken of je je wachtwoord wilt onthouden of niet

Oke dankjewel, ik zal eens kijken.
Ik heb m’n GPS ook altijd aan staan, zou ik die dan ook uit moeten zetten?

Als die uit kan wel ja want je gebruikt hem niet altijd.
Kijk maar wat het beste helpt

Je moet advance task killer downloaden… Die sluit je progammas af die je niet gebruikt zo gaat je batterij langer mee

Die heb ik er wel opstaan, alleen ik heb niet echt het idee dat het werkt, of ligt dat aan mij? :stuck_out_tongue:

gps moet je sowiesooo uitzetten, dat is bijna nooit nodig.
helderheid van je scherm verlagen wanneer je m bijv in t donker gebruikt helpt ook, een andere taskkiller gebruiken kan ook helpen.

Dit probleem heb ik ook! Vanochtend om 8 uur haalde ik bijv m’n Gio uit de oplader, is hij nu al halfleeg!! Any more tips?

GPS en wifi uitzetten en bij je settings → account & synchronisatie moet je ‘op achtergrond synchroniseren’ uitzetten!
Ik heb ook de gio en laadt hem meestal alleen 's nachts op, dan red ik het makkelijk overdag. Behalve als ik veel spelletjes ga spelen ofzo, dan is hij sowieso heel snel leeg.