Samsung galaxy gio of Acer the lyquid

Welke telefoon vind jij beter??!

Ik wist niet dat Acer tegenwoordig ook telefoons had ;o maar ik heb zelf de gio en ik ben er heel erg blij mee!

Is gio een fijne telefoon? Is internet snel en de camera wat voor kwaliteit heeft die?

Ja gio is een fijne telefoon. Hoe snel je internet is ligt volgens mij aan je provider die je hebt, niet aan de telefoon. Camera heeft goeie kwaliteit, hij heeft alleen geen flits en is ook niet zo snel met afdrukken (als je klikt moet hij eerst nog zoomen enz, dat is wel irritant). Maar verder is het een prima en gemakkelijke telefoon!

Oke cool, ja ik zat nog te twijfelen tussen die 2, oh en laatste vraagje : Welke provider heb jij ? En heb jij een internet abbo of een prepaid kaartje net als t-mobile

Ik heb een simonly abonnement van Vodafone. Dus ik heb de Gio apart gekocht maar wel een nieuwe simkaart met abonnement (dat was goedkoper voor mij). Ik heb bel+sms+web 180 met 250mb internet per maand.

Oh oke dan… thnx for the information !!

Galaxy gio!

Argument:$?

Omdat de gio sneller is en betrouwbaar. http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/253439;282491

Maar goed, misschien als je zoekt op reviews over de acer dat je meer te weten komt. Ik zou persoonlijk er nooit voor kiezen…

Ik heb een Gio, en ik ben er heel tevreden over. Fijne telefoon, redelijk snel internet, overzichtelijk.

Ik heb gio, prima telefoon!

op kiesjeurig kun je dat ook allemaal bekijekn.

Ik had de Gio, was er erg tevreden mee. Eén nadeel: hij viel geregeld uit en dat hoor ik meer bij de Galaxy Gio. Maar dan schijnt het ook dat de service van de Mediamarkt niet super is en dat is ook zo gebleken. Koop hem gewoon niet daar.

Oh oke dankjulliewel xd

Ik heb Gio, opzich een fijne telefoon. Valt wel vaak uit, batterij is heel snel leeg (als je bijvoorbeeld veel muziek luistert of veel op internet zit). En als je Android niet optijd update gaat hij vaag doen.

Ja bij foto’s nemen duurt het wel 3 seconden ofzo. Maar dan zijn de foto’s wel heel helder. Ik heb ook samsung galaxy gio en het bevalt wel goed :slightly_smiling_face:

En de snelheid van internet verschilt bij mij gewoon waar ik ben. Op school is het echt mega sloom maar thuis is het wel gewoon goed.

Heb je wifi? of een prepaid kaartje dan?