Samsung Galaxy Gio: Intern telefoongeheugen is bijna leeg.

Mensennnnnnn :grinning:

Ik heb al een tijdje mijn Samsung Galaxy Gio.
Alles helemaal prima, maar sinds vannochtend gaf mijn telefoon spontaan de melding:
‘Intern telefoongeheugen is bijna leeg.’
Ik weet dat als je telefoongeheugen vol is, je ook geen smsjes meer kan ontvangen. Vandaar dat ik ook de volgende melding ontving:
‘Berichtgeheugen vol.’
Ik heb de apps die op het telefoongeheugen staan verwijderd, maar alsnog blijft hij beide meldingen geven waardoor ik nu dus al de hele dag onbereikbaar ben.
Iemand die misschien kan helpen?
Vindt het echt vervelend!

Alvast heel erg bedankt :grin:

xxxxxxxx

Ik heb dit ook, moest heel veel apps verwijderen. Uiteindelijk heb ik het berichtje genegeerd en toen ging het weg (:

Okee, maar jij bent dus ook wel al die tijd dat je het genegeerd hebt onbereikbaar geweest. Dat je dus geen smsjes meer kon ontvangen?

Ik weet niet hoeveel andere bestanden je erop hebt staan, zoals foto’s etc., maar koop anders een micro SD geheugenkaartje erbij? Niet duur, gemakkelijk te kopen en heb je meteen weer veel geheugen erbij (:

Heb ik ook! Daar staan ook al mijn apps op, alleen willen sommige apps niet werken of je sd-kaart & die staan dan op je telefoongeheugen. De apps van mijn telefoongeheugen heb ik nu allemaal gewist & nog blijft hij die melding maar geven -_________-
Irritant dit :frowning_face: