Ja de titel zegt al genoeg (:
Samsung Galaxy Apollo of de HTC Wildfire?
Ik wil 1 van de 2 kopen.
Welke zouden jullie nemen? (ervaring met 1 v/d 2?)
xxx
Ja de titel zegt al genoeg (:
Samsung Galaxy Apollo of de HTC Wildfire?
Ik wil 1 van de 2 kopen.
Welke zouden jullie nemen? (ervaring met 1 v/d 2?)
xxx
Ik zeg HTC Wildfire. En dan de witte versie.
Ja het word zowieso een witte als het HTC word
Goeie vraag. Ik twijfel zelf ook tussen Samsung en HTC.
Maar dan Samsung Galaxy S en HTC Desire HD…
Maar ik denk dat ik voor HTC ga, dus ik zeg HTC!
Dankjewel =)
Ik zeg Samsung Galaxy S! Een vriendin van mij heeft die, en die is zó mooi!
Okee,
Maar ik kan de Galaxy S niet betalen x)
dus het word echt Galaxy Apollo of HTC wildfire
apollo is mooi;D en htc schijnt heel snel stuk te gaan.
^ Mijn vader heeft altijd al een HTC gehad en nooit problemen gehad met dattie snel stuk gaat enzo…
@ ___AJ; awh niet zeggen! Nu ga ik weer twijfelen, haha.
Ik krijg zelf een HTC. Mensen van de winkel raden HTC aan, omdat de behuizing heel goed is o.a. En omdat het zo gebruiksvriendelijk is. Maar die link die schommelstoel al gaf is heel handig.
Ja die link was zeker handig!
Maar HTC schijnt ook beter te zijn omdat samsung zelf belt/ontgrendeld/enz.
maar daar hebben sommige last van en sommige niet. Dit heb ik nog nooit bij de HTC gehoord
Ik neem uiteindelijk de blackberry, maar ik zou htc nemen. Die wilde ik ook eigenlijk.
okee =)
Ik vind de HTC zo ontzettend groot, dat past nooit in m’n broekzak xD Je bedoelt deze toch ? HTC hd2
Heb m gisteren nog bij de mediamarkt in m’n handen gehad, ik vind hem echt rete groot xD Naja als de grote je niet uitmaakt zou ik de HTC nemen, veel mooier dan samsung, zo plastic allemaal x]
Aaah okee Ik weet het niet ;o Maar toch blijf ik er bij dat ik de Samsung een erge ‘plastic feel and look’ vind hebben, ook al ziet hij er mooi uit… Ik zou voor de HTC gaan! =] Zit zelf ook te zoeken naar een nieuwe mobiel, ik zit te denken aan een BB bold 9780 of Nokia n8, maarja heb ondertussen al van alles zitten proberen en alles is zo stervens duur dat ik t niet kan betalen xD
Ik wil zelf heel graag de HTC Wildfire, omdat ik de rest ook niet kan betalen x]
maar bij welke provider neem jij hem dan? Ik zoek het goedkoopste abonnement (:
ik neem eentje dat je heel veel korting krijgt via libelle (mijn moeder zei; hee wilde jij deze mobiel niet? )
die is 13.75 per maand-2 jaar-100 belminuten/200smsjes