Samsung Galaxy Ace

Halloo,

Ik twijfel of ik de Samsung galaxy Ace wil kopen. Hebben jullie ervaring met deze telefoon en zoja, wat zijn de + en - puntjes?
Bedankt!

Ik heb hem ook!
veel +punten!
het enige -punt is de accu, die is snel leeg maar dat heb je met alle smartphones! Heb hem nu een halfjaar in mn bezit.

oeeh ik wil hem ook gaan buyen (:
hoe is de android market eigenlijk? kan je evenveel apps downloaden als bij apple?

Ja de accu hoor ik veel. Ik ga hem niet voor muziek gebruiken dus misschien scheelt dat al een hoop! verder is er gewoon wordfeud, whatsapp en dat soort dingen te downloaden neem ik aan?

Ja dat is te downloaden, zusje van mn vriend heeft die telefoon ook, en je kan het allemaal downloaden!

ooh chill (: dan ga ik hem best wel kopen eigenlijk, haha!

hahaha, ja ik twijfel al een hele tijd. Ik vind iphone en samsung galaxy S gewoon te duur. Dit is beetje er tussen in en mooi design :slightly_smiling_face: verder ben ik samsung gewent

ik wil ook een iphone eigenlijk, maar ik heb net een macbook gekregen en dan mag ik niet zo’n vet dure telefoon meer van mn moeder… en ik heb btw al een ipod touch, dus apple apps heb ik dan sowieso (: als ik maar kan whatsappen weetje!

Ik heb al ruim 2 jaar denk ik een ipod touch dus die apple appss heb ik ook al inderdaad. En verder wil ik ook graag whatsappen en lekker twitter en facebook terwijl ik buiten een wifi bereik ben. en dat is met de ipod touch en mijn huidige mobiel niet.

jaa idd! ik vind het zo vervelend dat op mn ipod 4 geen whatsapp kan…

ik heb de telefoon ook, super telefoon !
maar de accu is een klein minpuntje, ik heb via ebay 2 accu’s gekocht voor 4 euro zodat ik altijd genoeg batterij heb !
verder eigenlijk niks op aan te merken !

ik heb m ook!
ik vind m fijn, handig in gebruik. ligt lekker in de hand door de ruwe achterkant, niet te groot , niet te klein. whatsapp , drawsomething e.d. allemaal gratis te downloaden via de android market. Aanrader is wel om een virusscanner er op te zetten want op samsung wordt niet alles automatisch gescant zoals iphones dat wel doen! Lookout is een goede :slightly_smiling_face:
Ik zeg kopen! Mijn abbo is van hollands nieuwe 16 euro 500 mb internet en 250 belminuten en smsjes en mn telefoon gedurende de hele contract periode :slightly_smiling_face:

ik wil hem ook kopen! maar is 500 mb. genoeg?

@Hoelahoepeltje: Weet je toevalig of hollands nieuwe per maand opzegbaar is?

@Maximutjuh: ik twijfel ook of dat genoeg is, en ik wil ook graag ruim aan smsjes en dan komt zo’n abo altijd zo duur uit

Ik heb hem echt net een uurtje geleden besteld haha :grinning:

eeeh, na die 2 jaar wel :slightly_smiling_face:
& opzich als je whatsapp hebt hoef je niet meer te smsen. Op school en in de trein en thuis heb je zoiezo wifi.
als je niet op je internet ontzettend veel youtube filmpjes gaat kijken en foto;s gaat uploaden heb je er meeeeer dan genoeg aan :slightly_smiling_face:

@Winterwinds: Leuk! Laat je weten hoe het bevalt? Waar heb je hem besteld en heb je beetje goedkoop abo haha?

@Hoelahoepeltje: Oke, ja bij BEN kan je elke maand opzeggen, en ik moet nog even aankijken of ik genoeg heb aan die smsjes ( veel mensen in mijn omgeving hebben geen whatsapp )

Ik heb hem sim lock vrij gekocht voor 180,-
Heb nu een ben.nl abbo, heel goedkoop toen in de aanbiedieng 1000mb en 250 belminuten voor 13p/m. Nu is het bij ben wel wat duurder helaas! Moet over een half jaar ook iets meer gaan betalen.
Ik krijg hem denk ik dinsdag dus ik zal het je dan laten weten als ik er aan denk :slightly_smiling_face: