Samsung galaxy Ace of S plus

Ik weet het niet meer, na al een paar maanden rondzoeken kom ik er niet uit.

Ik heb nu een abbo bij de ace gevonden voor 18 euro per maand met 500MB internet en 180 min/sms
Bij de S plus een van 24 euro met 250 MB internet en 100sms/min

Maar welke telefoon is beter?

Ik heb de ace al bijna een half jaar en vind hem nog steeds super, lekker snel ook.

oké :slightly_smiling_face: ja, er is volgensmij ook weinig verschil…
alleen dat de S plus net wat meer heeft en wat sneller ( maar dat zijn dan de kleine dingetjes in het besturing systeem )

Ik heb s plus en hij bevalt me heel goed! Van de s plus is het beeld ook mooier.

Heb net de Ace besteld :slightly_smiling_face:

newworld; dat is waar…maar ik heb nu mn beeld altijd al op zijn onscherps staan omdat ik het anders niet kan verdragen aan mijn ogen haha.
De s plus is ook gewoon mooier enzo, maar toch wel erg weinig verschil met de ace

Ok! Trouwens die 250 MB was ook wel erg weinig!

Nouja, voor mij zou het misschien net genoeg kunnen zijn. Ik kan op school en thuis op Wifi. maar ik ben nu wel mooi voordelig uit en heb meer.

mag ik vragen welk abbo van 18 euro jij bij de ace hebt gevonden:)
ik wil die namelijk ook haha en ben al lang opzoek naar een aboo onder de 22 euro ongeveer :slightly_smiling_face:

op vodafone.nl/vara
je hoeft geen lid te zijn trouwens van de vara!

ah dankje, en is die voor altijd? of dat een aanbieding voor de 1e maand ofzo? :blush: :slightly_smiling_face:

voor 2 jaar lang…

Ja, daar ga ik hem ook bestellen :grinning: Alleen dan van de mikrogids, maar dat is precies hetzelfde ;p En dan alleen die van 20,45 alleen ik wil hem het liefst voor mijn verjaardag (over 2 maandjes) alleen ben bang dat die dan weg is :s
Wil je zeggen wat je er van vind als je hem een tijdje hebt :slightly_smiling_face:

is goed. Over 2 maanden is die zowiezo weg :stuck_out_tongue: ze veranderen het bestwel vaak…

Ja klopt, 2 maanden geleden ofzo was de ace er ook. Alleen de gio is zeker 2 maanden daar gebleven, als aanbieding. Dus ik wacht wel gewoon af…