Samsung F480 Touchwiz

Ik hoor van sommige mensen dat ze het een perfecte mobiel vinden,
andere hebben er al snel problemen mee.
Zijn er mensen met deze mobiel?
hebben jullie er problemen mee?

Ik krijg hem voor mijn verjaardag :]
Tenminste, als ik nog een aantal goede reacties hoor xD
Dan kan ik kiezen tussen 2 kleuren,
de roze;

http://img148.imageshack.us/img148/636/samsungw.th.jpg

of paars;

http://img172.imageshack.us/img172/7507/gsmarena005.th.jpg

Welke vinden jullie mooier?

liefs.

die wou ik eerst ook xD

iemand die ik ken heeft de roze, die is érg mooi :slightly_smiling_face: maar die is volgens mij donkerder??
maar die paarse is ook geweldig.

paars denk ik! (heb ik in winkel gezien en volgens mij was dat donkerroze maarja)

hier staan trouwens reviews enzo: www.kieskeurig.nl

ik heb m nu sinds 2 wekenxD
ben dr egt blij mee hoor;)
werkt prima touch wen je ook zo aanxD
ik zou voor de laatse gaan, maar heb zelf de zwartee.

verplaatst.

hmm vind de 2de mooiere kleur. die eerste lijkt zo dof. of komt dat door de foto?

hee
ik heb die ook voor mijn verjaardag gekregen
en ik ben er blij mee
alleen sms’en is even wennen, en het bel geluid is matig

maar verder een topmobiel
en ik zou die 2e nemen
maar ik heb de zwarte

Ik heb de touchwiz, en hij is echt súperfijn! heb er ook nog geen problemen mee gehad, en ik heb hem al iets van 4 maanden ofzo. Ja oké, ik vind touchscreen nooit zo prettig maar dat komt omdat ik voor mijn gevoel lichtelijk motorisch gestoord ben en dus echt per ongeluk op andere knopjes druk enzo, maar goed dat went :'D

Hmm, ikzelf heb de zwarte en vind die ook het mooist, staat ‘zakelijker’ vind ik. Sowieso zou ik die eerste NIET nemen, het is echt een hele lelijke metallic tint roze, NIET DOEN :‘D Als het zo’n mooie roze was had ik die wel gewild i.p.v. de zwarte want i :heart:’ pink :'D Ik zou dus de tweede nemen, die is ook gewoon mooi ^^

x

Ik heb hem ook, heb er geen problemen mee (gehad).
Ik zou voor de roze gaan maar die laatste was volgens mij ook donkerroze i.p.v. paars. x’d

juist na het leven van de reviews op die site maakte ik dit topic aan, omdat dat togh meestal oudere mensen zijn met die mobiel en die hadden vrij veel klachten. & dus wilde ik weten of het ook echt zo’n slechte mobiel is.
& mag ik vragen waarom je hem niet meer wilde? ;’]

ja klopt, hij is eerder donkerroze dan paars ;’]
Hoe lang heb je hem al als ik vragen mag?

Sorry voor het verkeerd plaatsen :]

heb hem bijna een jaar en het is echt een superslome telefoon.

Ja kijk, zulke revieuws zag ik overal xD daarom twijfel ik enorm om hem te nemen.

ik zou gewoon een nieuwere versie nemen ofzo. want ik ben er niet zo tevreden mee omdat ie dus ook nog is 1 keer per week vast loopt en dus zo slooooom is. als ik wat indruk dan reageerd ie 4 seconden later pas. verder is het wel een fijne telefoon hoor.

/

Ai balen xD
Was je er wel tevreden over?

Ik heb hem, ben er tevreden over maar 2 dingen;
Ik vind smsjes typen ontzettend vervelend, maar dat ligt gewoon aan het touchscreen. Sommige mensen zullen daar wel aan kunnen wennen, maar ik dus niet.
En als je een foto wilt maken kan dat alleen met het knopje aan de zijkant en dat is heel vervelend vind ik zelf.

Ik heb hem een jaar. :'D

Ik hoop idd dat ik daar aan kan wennen xD

Oke :]
Dan hoop ik maar dat ik er ook geen problemen mee krijg xDD

Ik vind de tweede mooier! Ik heb hem zelf in het zwart en hij is erg fijn in gebruik, dus zeker een aanradertje :slightly_smiling_face: