Samsung Diva

Heejj,
Ik wil misschien de samsung diva gaan kopen maar heeft iemand deze misschien en vind je hem dan fijn om te gebruiken enzo?
En wat is fake bellen? :pensive:
xx

fake bellen is zwaar irritant, vind ik.
Hij belt dan gewoon in je broekzak onbekend.
Dit is iniedergeval zo bij de corby, weet niet of het hetzelfde is bij de diva.

-nutteloze post, up

okeej bedankt

ik zat nét te kijken naar de samsung diva :stuck_out_tongue:
ben ook aan het twijfelen

Ik wil die telefoon ook misschien dus ga dit topic maar even in de gaten houden! :grinning:

Ik vind hem best wel duur dusja ik weet nog niet zeker of ik hem ga kopen. Maar ik vind hem zó mooi. :slightly_smiling_face:

Jaaheh! Ik vind hem al leuk sinds die net uit is, maar heb me voorgenomen om na mijn examens pas een nieuwe mobiel te nemen. Moet ik alleen wel geld hebben :stuck_out_tongue:

Hah ja, ik heb ook niet echt genoeg geld.
Ik probeer de mobiel die ik nou heb te verkopen aan m’n moeder :stuck_out_tongue:

ik ga ook speciaal een baantje nemen om deze telefoon te kopen :stuck_out_tongue:
hij is inderdaad echt heel mooi

Ja ik ben nog maar 13 dusja het enige wat ik kan doen is folderen en ja ik sta op zo’n stomme wachtlijst dusja verder moet ik het maar met zakgeld doen.

Weet iemand trouwens of je mooie scherpe foto’s kan maken?

Jaa, ik vind m ook zoo mooi :3
Maargoed, ik hoef eigenlijk helemaal geen nieuwe, maar ik hou dit topic wel in de gaten :slightly_smiling_face:

met 3,2 pixel kan je wel redelijke foto’s maken.
ik heb nu een telefoon met 2.0 pixel en dat vind ik zelfs nog goed :stuck_out_tongue:

Owke mijn mobiel heeft ook 3,2 en hij maakt gewoon mooie foto’s vind ik.
@derozeolifant
ik heb de mobiel die ik nu heb nog minder dan een jaar maar ik wil echt een nieuwe xD

```html
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Even voor de mensen die niet weten over welke mobiel we het hebben :stuck_out_tongue:
```

'k weet alleen dat ie heeeel mooi is xD

LADIESSS, WEES GERUST !

ik heb ummmmmm :grinning:

en ik ben er verliefd op ,echt hij is geweldig :slightly_smiling_face:
als je vragen heb, kan je se stellen :grinning:

x

foto’s zijn gewoon mooi, ik had bij mn vorige mobiel ook 3.2 pixel. maar pixel segt niks ovr de foto’s :stuck_out_tongue: t ligt aan de lens enzo.
maar de foto’s vind k gewoon mooi enzo :slightly_smiling_face:
fake bellen heb k nog niet gehad, maar k heb um in een soort ‘‘sokje’’ in mn tas of los in mn broekzak.
voorderest, smsen is even wennen als je geen touch bent gewent, maar ik heb hem nu een week en k ben er happy mee en k ben helemaal gewent :slightly_smiling_face:
1 ding wat k nog niet heb uitgevonden is sms toon veranderen, niet dat k dat echt nodig heb omdat mn mobiel altijd op stil staat haha.

Ow handig iemand die hem heeft :slightly_smiling_face:
Maar ik heb nou zo’n kaartje met m’n nummer enzo (kweet ff niet hoe dat ook al weer heet :pensive: ) maar kan die er ook gewoon in?
En geheugenkaart, neem aan van wel :stuck_out_tongue:

ja dan moet je kijken of de telefoon die je koopt simlock vrij is, dan kan je sim kaart erin en hou je je nummer gewoon. en geheugenkaart moet je kijken of het een micro SD is, dan past hij erin =]