Samsung diva s 7070

hee meiden,
ik wil misschien de samsung diva s 7070 , of de corby in cupid pink?
heeft iemand misschien ervaring met een van deze
mobs? een goede of slechte ervaring, laat het me dan
weten. Welke vinden jullie mooier? x-

ik vind de diva S 7070 zooo mooi!!

die wil ik ook alleen heb net een nieuw abbo:(helaas!

iphonee ! <33

upjee duss:blush:

corby is vet lelijk
de diva is heel mooi

ik heb de diva
hij is natuurlijk heel mooi
fijn systeem, goed geluid en goede muziek, wel best slechte camera.
touch reageert alleen op warmte, dus niet als je t bijv. met je nagel aanraakt. en soms reageert de touch niet bij mij, maar dat is als je zweethanden/ natte handen of juist koude handen hebt :’)
je kan zo veel wekkers in stellen als je wilt en je als je internet hebt dan heb je aan de zijkant allemaal knopjes die je snel naar hyves facebook en alles brengen en je kan ook notities neerzetten op je achtergrond enzo. en die shoppinglist is ook wel handig voor als je dingen vergeet.

ik heb de diva ook .
hij is super mooi
alleen werkt de touch niet altijd als je zweet handen hebt dat is soms wel irritant >.<
ook als ik camera wilt doen reageert tie niet altijd bij mij …
veder is tie wel goed en mooi.

Ik wil de diva heel graag hebben =)
Alleen lijkt het me wel irritant dat het touchscreen niet goed werkt als je koude handen hebt…

dat is alleen als je in de winter buiten staat maar bij andere telefoons is het ook zo hoor. en ook als je handschoenen aan hebt werkt t niet, maar dat is ook bij alle touch

mijn iphone werkt wel op mijn handschoenen haha:P maar ik hou niet van al die knopjes om naar weet ik veel wat te gaan ik zit daar toch niet op… maar de diva ziet er wel oke uit…

up .

haha als ik het zo lees lijkt het me wel duidelijk welke beter is! (en mooier)!
heb zelf gister de Diva besteld!

mijn samsung touchwizz werkt ook gewoon met koude handen of handschoenen aan!dus dat is niet bij alle touchscreems zo…