Samsung Corby

Hallo :grinning:

zoals sommige misschien hebben gelezen is mijn mobiel gisternacht gestolen, en ik zat er nu aan te denken om een nieuwe te kopen namelijk Samsung Corby

Voor de mensen die hem hebben wat vind je goed/slecht eraan en zou je hem aanraden? hij heeft toch qwertytoetsenbord?

thnx :grinning:

Ik heb de Samsung Corby txt chic white:

http://www.uploader.be/output/1267988886.jpg

Het is een hele simpele mobiel, maar wel echt een aanrader. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, en het leuke vind ik dat je die jackets kunt verwisselen!

you again :stuck_out_tongue:
ik wil ook de samsung corby txt!

Wat toevallig, mijn telefoon was ook gestolen en toen heb ik deze daarna ook genomen! Haha grappig.

Als je nog vragen heb mag je ze wel stellen hoor, want ik weet eigelijk niet wat ik erover moet vertellen van wat er goed is en wat niet

Ik heb de samsungcorby touch die heeft geen toetsenbord. Die is echt super handig vind ik zelf!:smiley: Ik zou hem je wel aanraden.(:

ik wil de pro, alleen die is er nog steeds niet ! :rage: nu al half jaar te laat
Pro heeft toetsenbord

again was voor suuzle :slightly_smiling_face:
maar heb jij hem simlockvrij gekocht? ik zie hem overal staan maar dan kan er alleen een kpn simkaart in :frowning_face:
en is het makkelijk in het gebruik?
en hoeveel geheugen heeft die?
alvast bedankt

hoop dat het niet erg dat ik deze vragen stel in je topic, suuzle?

hmm ik heb de samsung corby die mobieltje is wel aanteraden… alleen als je het koopt zou ik wat meer geheugen erbij kopen verder is alles goed je hebt 1 meunu en die kan je 1 x naar links schruiven en 1 x na rechts zelfde als bij de achtergrond. er is geen toetsenbord en je krijgt er wit en wit met iets erop bij als acherkandje op je mobiel om het te verwisselen uhmm… eff denken ja ik vind wel dat die mobiel goed is alleen de camera is 2.0! dus best wel slecht filmen kan je ook dat is weer wat beter…

Ja ik hebm wel simlockvrij gekocht op www.typhone.nl daar bestel ik altijd mijn mobiel, is heel betrouwbaar! Het geheugen is maar 90 mb dus dat is niet zoveel, ik heb daarom ook een geheugenkaart. En hij is heel makkelijk in gebruik, qwerty toetsenbord is heel handig, ik zou niet anders meer willen. De camara is 2.0 en heeft geen flits dus in het donker zie je niks, maar over dag vind ik 'm nog vrij helder! (Ik heb de foto uit m’n shoplog met het streepjes shirt met pofmouwen meegemaakt, misschien kun je daar aan zien hoe 'ie ongeveer is). Je kunt hem niet in je zak doen, maar ik doe hem sowieso altijd in me tas.

Ben ik nog iets vergeten? :relieved:

Oja nog een extratje, er zitten drie achterkantjes bij. Zowel bij de witte als de gele, ik weet niet welke je bij de gele krijgt, maar bij de witte krijg je een zwarte, een witte met gekleurde rondjes erop en een hele witte.

Is hij zo klein XD !

maar de pro heeft dus een toetsenbord, die wil ik dan het liefst !
maarja die is er dus nog niet?

ik heb samsung star qwerty maar die is precies hetzelfde als de corby maar dan met toetsenbord,
en hij is na een maand al kapot terwijl ik er niks mee heb gedaan
maar ik heb m opgestuurd en binnen 2 weken werd ie gemaakt zeiden ze, want ik had wel een jaar garantie. ik vond m verder wel heel fijn trouwens!

wanneer komt pro uit dan?

up

pro is samsung star qwerty alleen dan rood. dus als je die rode wil kan je nog best lang wachten volgens mij maar star qwerty is gewoon zwart en die is al uit.