Samsung Ch@t 335

Ik heb echt geeeen idee waar ik dit moet plaatsen, dus drop ik het hier maar…
Ik heb een tijd geleden de Samsung Chat gekocht (echt een aanrader!)
Maar nu heb ik één vraag… Hoe zet je muziek / afbeeldingen van je PC naar je Mobiel, en andersom… Dat eerste is belangrijker.
Ik heb binnenkort een lange reis voor de boeg en muziek is echt een belangrijk iets. (:
Ik moet dus muziek op mijn telefoon krijgen…

Als je het weet, zeg het dan hier. (:

xxxxxAnne

ps als je nog vragen hebt over de samsung chat, kan je die hier ook droppen, andere gebruikers van deze telefoon of ik kunnen die vast wel beantwoorden (:

Met een usb-kabeltje.

Leek me wel logisch hé, hoe anders?

lol, ja idd met een usb kabeltje… hoe anders? ;p

Ik zet ze altijd eerst op mijn geheugenkaartje *losbijgekocht en dan steek ik dat kaartje in de pc en dan kan ik er dingen opzetten/afhalen! :stuck_out_tongue:
Vind het wel raar dat er geen usb-kabel bijzit.

idd, met geheugenkaartje of anders usb-kabel…

Doet de wifi het goed bij de samsung chat :relieved: ?

Usb-kabel erbij kopen bijna alle samsungs hebben dat niet had zelfde probleem…

als ik wifi aanklik valt mijn mobiel uit XD
dus nee het werkt niet goed, maar dat ligt denk ik gewoon aan mijn mobiel

Ik heb hem ook, maar ik heb ook een ipod touch dus muziek enzo zet ik er niet op. Wifi doet het wel goed, maar die gebruik ik niet echt, omdat ik een abbo heb met internet, en natuurlijk mijn ipod touch waar ook wifi op zit.

Mijn zus heeft de samsung ch@t 335 , en de wifi daarop doet het heel goed en snel :slightly_smiling_face:
Maar ze heeft dr geen kabeltje bij gekregen , maar heeft gewoon een geheugenkaartje gekocht , met een kaart lezer drbij , die je in een usb hub van je computer moet stoppen , en dan kan je gewoon alles van PC naar je mobiel overplaatsen :wink:

Wat doen sommige mensen moeilijk? Mijn broertje heeft dezelfde mobiel en hij heeft gewoon een usb-kabeltje erbij gekocht. Gewoon bij de mediamarkt.

Ik heb een USB kabel…

wat je ook kan doen als je een goede wifi verbinding heb. dan ga je naar www.tubidy.com

daar kan je muziek mee downloaden via je mobiel

en anders: met een usb kabel hoor je als het goed is een schermpje te kirjgen met: verwisselbare schijf: nogwat en dan heb jwe een paar keuzer (foto’s importeren, mappen doorbladeren etc.) dan druk je op mappen doorbladeren. dan zie je wss een paar mappen staan ( foto’s software Music ofz) en dan ga je naar muziek, en dn kopieer je het

late reactie
Hahaha, oke… Dan word het dus geen samsung chat :")

Ik denk dat dat aan haar mobiel ligt, want bij mij doet wifi het gewoon prima. (: