Samsung Ch@t 335

Hee,

Ik weet dat er een algemeen mobieltjes topic is maar ik heb even snel reacties nodig :stuck_out_tongue:

Heeft er iemand ervaring met deze telefoon ? want google geeft nu niet echt bepaald veel reviews =(
Maar de dingen die ik lees zijn wel positief.

http://www.tusequipos.com/wp-content/uploads/2010/11/samsung-chat335-GTS3350.jpg

ik zie het plaatje niet !

UP

niet? Ik zie hem wel wat raar :stuck_out_tongue:

Ik zal even een andere proberen

nu ?

ik heb em in het zwart gezien. Zo mooi vond ik em niet… zate van die gele lettertjes op :frowning_face:

Gaat me niet echt om het uiterlijk maar of ie fijn werkt :stuck_out_tongue: want ik heb nu een nokia c3 maar dat is zo anders dan samsung (nooit iets anders als samsung gehad xD) en hij doet raar en ik ben niet tevreden er over :stuck_out_tongue:

Ik vind hem geeneens lelijk XD Neem denk ik wel de witte trouwens

neem dan gelijk een blackberry…

Wat toevallig ik wilde deze telefoon ook. Maar dan voor erbij. Ik heb nu de samsung Galaxy maar ik wil deze gewoon erbij hebben. Vind hem super leuk en in het echt issie ook echt mooi! Hij typt ook lekker :slightly_smiling_face:

Enneh je kan een blackberry hier niet mee vergelijken hoor. Dit is een PREPAID toestel

Een vriendin van mij heeft hem ook en ze vind hem super fijn!

Blackberry heb je ook PREPAID hoor…

Geef jij me even bb geld dan ?

Haha toevallig ja :slightly_smiling_face: Tot nu toe alleen maar positieve dingen haha

Vind bb’s trouwens ook maar onzin waarom veel betalen als het ook voor weinig kan want je betaalt alleen de naam maar hoor :wink:

Heb in ieder geval niks met de bb.

Ik heb oke dit is heel erg, een blackberry gehad 9700. Leuk allemaal, vooral het toetsenbordje maar ik vind 'm eigenlijk zooo saai. Je hebt geen leuke apps! Maar het is ook een zaken toestel. Ik heb BB verkocht en nu dus de Samsung GalaxyS voor weer gekocht! Hier ben ik onwijs blij mee maar ik mis soms het makkelijke typen van BB. Dus ik dacht ik verkoop mijn galaxy en neem weer een BB…maar ach ik denk ik kan ook een ander toestelletje erbij nemen. En toen kwam ik deze tegen :slightly_smiling_face: meteen even naar de mediamarkt gegaan. Echt super leuk ding!

Kan jij trouwens Foto’s vinden ipv plaatjes? Ik wil namelijk goede foto’s ervan zien.

Ik zal eens zoeken. Maar heb jij hem dan nu gekocht of ?

Ik kan geen foto’s vinden =(

ik ben ook benieuwd!

up

hhm heeft echt niemand hem ? =(

This, ik ben niet zo into die neppe Blackberry’s