Samsung B3410 star qwerty telefoon.

Ik vind die telefoon best wel gaaf! Haha, en wil ook graag een nieuwe. Nu heb ik hem bij de media markt gezien voor ¤111.00 dus niet duur!

Nu is mijn vraag of jullie misschien weten of de gene die ervaring hebben met deze telefoon. Werkt hij lekker. Makkelijk te bedienen? En moet je betalen voor de internet functie ook al is het prepaid? Of hoe zit dat precies? Dat je bijvoorbeeld met een draad loos internet verbinding kan internetten?

En wat kan je er allemaal op doen?

Haha, heel veel vragen in een bericht.

Ik hoop dat jullie of de gene die er al verstand van hebben antwoorden.

THANKYOU!

heey,

Ja ik heb die mobiel. Het is opzich een goede telefoon. Je kunt niet gratis internetten als je prepaid heb, want er zit geen Wifi op. Dat is draadloos internet. Hij is met touchscreen en toetsenbord te bedienen. De toetsenbord is alleen handig voor het smsen. Als je nog vragen heb, hoor ik het wel van je.

xx

Okaay thanks! Zitten er nog leuke spelletjes op bijvoorbeeld enne wat kan je er nog meer mee ? Zit er een goed fototoetsel op? En moet je veel bedienen met het toutchscreen of kan het eigelijhk ook met het toetsenbord?

Je hebt nu ook een aanbieding bij vodafone. Een internet blox voor ¤4,95, dan kan je 30 dagen onbeperkt internetten. Als ik het goed had(A).
Ik wil deze telefoon ook misschien, maar de nieuwe Samsung Monte vind ik ook erg mooi!

Zie dit maar als een up;)

@ watermeloentje.

O dat is wel een goeie aanbieding, maar ik wil prepaid. Omdat ik niet zo veel bel en sms… En die bij media markt is simlock vrij. Dus kan ik me eigen simkaart er weer in doen:D

En wat vinden jullie van deze telefoon : Samsung Corby txt B3210 ?