samsung 335 chat, iemand ervaring mee?

Titel zegt het al haha.
Ik zag gister dat een vrienden de samsung 335 chat ( met wifi ) had gekocht, en ik vroeg me af of iemand ervaring had met deze mobiel? Ik vind hem namelijk wel heel leuk!
Ik vind de prijs heel erg meevallen, ik hoef niet zo’n onwijs dure mobiel en abo’s en internet doe ik ook allemaal niet aan. Kost me te veel haha.

Ik zou hier even kijken als ik jou was, en daar je bericht posten. :slightly_smiling_face:

Oh dankjewel voor de tip!

Ik heb hem volgens mioj… is dat die met aan de zijkant toetsenbordje? Ik vind hem wel fijn, alleen hij stuurt heel veel lege smsjes als je hem in de broekzak hebt omdat er dan druk op het beeld staat…

@ThisIsLove, dat is de Samsung Chat 350, heb ik ook :slightly_smiling_face:

@Supercatslover, de reviews die ik gelezen heb, waren wel goed!

Ik heb hem, wat wil je weten?
Ik heb hem sinds zaterdag, en vind het toetsenbord heel erg wennen, omdat ik eerst een veel breder qwerty toetsenbord had enz.
verder weet ik er niet echt iets over te vertellen haha,
dus als je vragen hebt stel ze maar, je mag me ook een note sturen.

Ik heb 'm sinds mei ofzo, en i love it! Had wel een dag in de vakantie, en toen viel ie steeds uit. Maar dat was alleen die dag gebeurd, daarna nooit weer… weird! maar ben er heeel tevreden over :slightly_smiling_face: fijn toetsenbord!

Ik heb hem ook, hij is super!
Je kan er niet heel veel mee, maar er iniedergeval mee bellen, smsen en op internet!

Ik heb 'm ook, maar doet Youtube het bij jullie?
Bij mij werkt het niet, het heeft een week geleden wel even gewerkt (een dagje maar, haha)
Echt super vaag =(

vind hem fijnn, hij doet ook echt lang met de batterij dus dat is echt fijn als m altijd vergeet op te laden.

Grote mobieltjes topic.