Sample sales / Outlet

Ik weet niet of er al een soort gelijk topic bestaat anders verwijder ik deze weer kon m zo snel niet vinden :flushed:.

Ik ben gek op sample sales en outlet’s
Ik start deze topic op om mekaar op de hoogte te houden van leuke sales en sample sales.
En natuurlijk het showen van de gekochte aankopen tijdens z’n event.

Zo ben ik gisteren naar het AZ stadion geweest waar ze een enorme sale hadden van onderandere supertrash, josh V, Uggs, Denham en alles voor een koopje.

Leuk idee. Alsje Schoenenreus nog niet dicht is kan je voor een prikkie leuke schoenen kopen. Hij is namelijk failliet.

aanmelden voor zalando lounge! is gewoon gratis, en je krijgt echt heel veel korting!

Alleen bij de filialen die gaan sluiten, kun je nu schoenen kopen voor een prikkie haha. Er gaan namelijk rond de 70filialen dicht, en alle andere schoenenreuzen krijgen gewoon nieuwe collectie dus! :slightly_smiling_face:

Ik wilde net zeggen want de schoenenreus gaat toch gewoon een doorstart maken!?
Heel erg ik ga vanmiddag weer daan de mega sale bij het AZ stadion om nog een mooi horloge te scoren :flushed: Ben zo blij met de gene die ik heb gekocht!

Mijn moeder gaat altijd als ze kan naar Vanilia sample sales! Niet alles is mijn smaak maar ze hebben zuuuuuuuuuulke fijne stoffen en mooi katoen enz dus ik ga wel een keer mee denk ik :slightly_smiling_face:

Die is in zaandam toch!?
Wertke daar altijd vlak bij en dan was het altijd suppper druk!

^ Ja! De vorige keer ging ik naar de Primark toen zij daar was, maar nu ga ik denk ik een keer mee naar Vanilia (en dan daarna naar de Primark :grinning:). Het is inderdaad altijd vreselijk druk zegt ze, haha.

Oh ik heb me trouwens ook een keer aangemeld voor iets, het heet Plunder en dan krijg je mailtjes als er ergens een sample sale is. Alleen ik maak er geen gebruik van omdat ik niet centraal in Nederland woon en helemaal geen mogelijkheid heb om naar dat soort dingen te gaan, maar het kan wel handig zijn!

Leuk topic zeg, ik ga 'm in de gaten houden!

9 maart is er een simple sale in leidorp met veel leuke merken o.a adidas budha to budha, supertrash en deham! :bowing_man:

weten jullie misschien nog online outlets?

Ja ben ik ook wel benieuwd naar of iemand leuke online outlets weet??!!

Voor Circle of trust broeken of MyBrand shirts kijk ik altijd eerst even op de outlet webshop van modeonlyladies. Das een schattige boetiek in edam die een deel van de SALE in hun outlet aanbieden via hun webshop. Volgens mij ook bijna altijd zonder verzendkosten.

UP!

www.yoox.com (vooral de sale (85% op dit moment) en de sample sale zijn de moeite waard), www.theoutnet.com

Nog steeds niet goedkoop, maar wel met flinke kortingen op designspullen en soms heb je geluk en kun je een koopje doen :slightly_smiling_face: Bij Yoox heb ik een Armani giletje van 315 voor 40 gekocht en een d&g rokje voor 50. Op dit moment twijfel ik over een Marc Jacobs tas voor 356, die bijna 900 origineel heeft gekost. Nog steeds veel geld ja, maar ik heb het er zelf wel voor over :slightly_smiling_face:

upje

Er begint dit weekend weer een sample sale van EPS in Amsterdam. Met verschillende merken o.a supertrash, denham, armani, uggs, joshV ik ben hier de vorige keer heel goed geslaagd! en het was echt goedkoop! maar helaas gaat het me deze keer niet lukken omdat ik een weekend weg ben huilen!:frowning: