Samira Supersalee Iphone hoesje, tailleriemen & more alles moet weg!!

Hee iedereen,
Ik heb mijn kleding weer eens goed uitgezocht en kwam achterin de kast toch weer wat dingen tegen die ik niet meer draag. Ik hoop er anderen heel erg blij mee te maken. Ik reageer op notes het snelste, maar onderaan in het gastenboek een berichtje is natuurlijk ook helemaal goed :slightly_smiling_face:

• Eventueel ben ik bereid te ruilen, note me je verkooplink dan even
  • Bieden per stuk of voor meerdere stuks tegelijk, vermeld wel even of het inclusief of excl. verzenden is
  1. Super leuk groen hempje maat xs, maar ook s pas makkelijk richtprijs 3,50 euro
  2. Donker blauw shirtje met witte opdruk maat s richtprijs 4 euro
  3. Leuk blauw tuniekje te dragen met een s of m richtprijs 5 euro

1. Leuk paars mouwloos vestje te dragen met koord in de taille te dragen met xs, s en m richtprijs 4 euro
  2. Bijna nieuwe spijkerbroek van onbekend merk, mag voor een klein prijsje weg maat 36 richtprijs 5,50 euro
  3. Blouse jurkje gestreept wit met donkerblauw (s/m) richtprijs 4,50 euro
  4. Donker blauw jurkje, aan de bovenkant lijkt gebreide strepen te hebben (s/m) richtprijs 6 euro

1. Super mooie laarzen van de dolcis, bijna niet gedragen maat 37/38 richtprijs 10 euro
  2. riem 1 brede donkerblauwe tailleriem met metalen roosjessluiting richtprijs 2 euro
  3. zelfde riem als riem 1 alleen dan in licht grijs en zilver richtprijs 2 euro
  4. Erg leuke grijze wedges, die heerlijk lopen maat 37/38 richtprijs 10 euro
  5. Leuke zwarte fringe riem richtprijs 2 euro

1. Iphone 4/4s hoesje met dierenprint. Super leuk en ongebruikt. Het dierenprint is van haartjes. richtprijs 10 euro

Ik bied op nummer 7: 7,50 incl.

dankje voor je bod jasjex, voor 8,20 inclusief ga ik akkoord :slightly_smiling_face: de verzendkosten worden 2,70 dus dat lijkt me wel redelijk. ik hoop van je te horen xxx

upjeee

UPPPP