Samenwonen:S

Hey meiden.

Ik ben echt best wel verdrietig en kwaad en teleurgesteld enzo. Ik zou met m’n beste vriendin gaan samenwonen en we waren al bezig met spullen kopen e.d. (scheelt in de kosten, is gezellig enz.). Nou heeft ze sinds een maand een nieuwe vriend (die trouwens 9 jaar ouder is dan zij, hij is 29, zij 20) en net kreeg ik een smsje dat ze met hem gaat samenwonen:s Ze laat mij dus gewoon keihard vallen! Dus ik heb haar gebelt en gezegd dat ik dit echt niet leuk vind en dat ik haar al het geluk van de wereld gun en heel blij voor haar ben dat ze iemand heeft gevonden waarmee ze gelukkig is, maar dat ik dit echt een naaistreek vind. En nou is zij boos op mij:S Ik snap er helemaal niets meer van. Ik vind dit echt niet eerlijk.

Ik weet niet zo goed waarom ik dit hier neerzet, maar ik moest het gewoon even kwijt.

Snap dat je het klote vind, ga je nu alleen wonen? De spullen kun je natuurlijk gewoon houden :wink:

Oei dat is best wel lullig! En waarom is zij boos dan?

Jeeeeh, lullig! Snap wel hoe je je voelt. & ook nog per sms.
mja, wat doe je met die spullen nu dan, en hadden jullie alles al dan , plekje enzo?

Ik ga nu kijiken of het financieel haalbaar is als ik alleen ga wonen. En ze is boos omdat ze vind dat ik haar geluk in de weg sta:S Terwijl ik juist hartstikke blij voor haar ben dat ze zo gelukkig is (ookal vind ik haar vriend een eikel) en heb ik nooit iets anders gedaan dan haar gesteunt in alles. Ik snap gewoon niet waarom ze mij dumpt voor hem terwijl ik al jaren haar beste vriendin ben:S

Dat is zoooooo naaierig ik kan daar echt niet tegen… ik durf eigenlijk bijna te wedden dat ze wel weer terug komt, als ze al na een maand met hem gaat samenwonen…en de manier waarop ze t doet via een smsje!..sorry maar dat vindi k dus echt geen vriendin…leg haar anders gewoon uit hoe naaierig het is wat ze doet…luistert ze dan nog niet gewoon laten dan, want dan kun je echt wel een betere vriendin krijgen…
Hoop dat je hier wat aan hebt

xx!

per sms is wel erg

hee meid.
ik zou echt naar haar toe gaan en haar face to face spreken, via smsen of bellen schiet je niet veel mee op , als ze dan boos wordt kan ze ophangen of niks meer terug sturen.
Als je naar haar gaat, zou ik echt zeggen dat vriendinnen dit niet doen bij elkaar.
Tenminste ik had de vriendschap beindigt klinkt misschien gemeen, maar zo ben ik .

Ja, en dat gaat nu dus niet door want die plek kan ik niet in m’n eentje betalen en ik wil ook niet met een vreemde gaan samenwonen enzo. Ik berg al die spullen gewoon zo lang op, dus dat is geen probleem, maar ja, ik moet nu wel weer opzoek naar een nieuwe woning en dat is best lastig.

woow ik zou haar wel kunnen slaan.

maar dat doet er even niet toe.
super lullig dat ze het doet via sms! en ook dat ze je zo hup 1 maand vriend jou laat vallen! wat een naaistreek! ik hoop voor je dat je alleen kan gaan wonen…

x

Ik ken haar al heel lang en ze is normaal gesproken echt een goede vriendin, maar sinds ze met die eikel heeft is ze heel anders:S En het erge is, ze gaat nog bij hem wonen ook, en hij woont een uur bij onze stad vandaan:S

wow ik moest meteen denken aan The Hills (jij bent dan Lauren, je vriendin Heidi en die vriend van haar Spencer)
maar ik vind het echt niet leuk van haar! jullie hadden het al afgesproken!
Zo’n vriendin verdien je niet

Bedankt voor je reactie (allemaal bedankt trouwens). Ben wel blij dat ik het even kan delen, want ik ben echt boos en verdrietig. En ik weet inderdaad gewoon zeker dat als het fout gaat tussen haar en die gozer dat ze dan weer terug naar mij komt, maar nu is mijn vertrouwen in haar wel een beetje weg. Blijkbaar vind ze het heel normaal om mij zomaar in de steek te laten voor 1 of andere gast en met zo’n iemand wil ik niet samenwonen. Maar ja, dat veranderd niets aan het feit dat het wel pijn doet dat ze me zo laat vallen.

zij laat jou in de steek, laat haar ook in de steek.
laat een tijdje niks van je horen … Misschien houd ze het wel heel niet lang uit met haar vriendje en dan neemt ze als ze ECHT een goeie vriendin is vanzelf contact met je op .

Nou inderdaad behoorlijke naaistreek van haar. Ze is wel heel erg verliefd waarschijnlijk. Na 1 maand al?! Dan denk je niet helder hoor. Laat het nu even rusten zodat jullie allebei wat afgekoeld raken en heb het er eens goed over met haar. Zij moet zich eens in jou gaan verplaatsen.

Ik vond het inderdaad ook al zo vreemd, na 1 maand al:S Ze had hiervoor 3 jaar een relatie met een ander en dat is net voorbij en dan gaat ze nu al samenwonen met die nieuwe vriend:S
Ik heb ook niet meer gesmst terwijl ik dat eigenlijk wou doen, maar ik ben nu zo boos en verdrietig dat ik dan toch dingen ga zeggen waar ik later spijt van krijg.

Ik snap die vriendin wel, als ik een vriend had zou ik veel liever met hem samenwonen dan met m’n beste vriendin (ookal had ik het die beste vriendin beloofd of whatever).

Maar dat ze na een maand al met hem gaat samenwonen is echt niet slim. Maargoed, dat zal ze zelf wel merken, toch?

wat een naaistrek! jeetje, en idd, na een maand al? ik weet niet wat je moet doen! maar ik vind dat ze niet een goede vriendin is. beschouw dit maar als en upje!

Naaierig hoor

Ik zou trouwens zowiezo niet meer met haar samenwonen,zelfs al wilt ze nu weer. Straks dumpt ze je weer ofzo -__-.

Naja ik weet niet wat je echt kan doen nu, just keep waiting, alles komt vanzelf wel goed.