Samenwonen en dan voorbij..

Hello…

Ik weet dat er al topics zijn over liefdesverdriet, maar dit ligt toch een beetje anders, vandaar dit topic.

Mijn vriend en ik wonen nu bijna een jaar samen, en het gaat de laatste tijd niet meer zo goed. Gisteren heeft hij mij verteld dat ik hem belemmer in zijn geluk en dat hij me niet meer leuk vind. Dat kwam keihard aan, maar het doet hem allemaal niks. Nu staat het huis op zijn naam, en was hij de hoofdverdiener, want ik studeer. Ik woonde eerst in Den Haag en hij in Delft, en we zijn samen naar een dorpje achter Arnhem verhuisd. Nu zit ik hier, 18 jaar, in dit huis met iemand die niet meer van me houd. Alles heb ik opgegeven, ik heb een nieuwe school hier, alles had ik veranderd voor hem, en nu is het voorbij. Al mijn familie woont in Den Haag. En nu weet ik het eigenlijk niet meer zo goed. Ik denk niet dat dit nog hoed komt… Ik weet dat ik beter een andere woning kan zoeken, maar ik vind het supereng om er alleen voor te staan, en ik heb er veel moeite mee om mijn vriend los te laten omdat ik weet dat ik er zo keihard voor gevochten heb. Ik wil wel in deze regio blijven wonen omdat ik hier graag mijn studie af wil maken. Plus dat ik geen inkomen heb en van een bijbaan niet kan rondkomen. Van de IBgroep krijg ik alleen een basisbeurs vanwege onduidelijkheden rondom mijn ouders, waar ik geen contact mee heb overigens. Wat nu? Ik moet nu én hier overheen zien te komen, mezelf overeind zien te houden, én allemaal praktische zaken regelen… Heeft er iemand tips? Want ik weet het even niet meer.

Bedankt voor het lezen, moest er even uit…

Oeii sterkte ! , Kan je niet samen met je vriend een oplossing zoeken, want alleen een oplossing zoeken is veel moeilijker !

:open_mouth: jeetje dat komt zeker hard aan. ik woon ook samen dus ik weet hoe dat is.