samenwerkende tandartsen, WEGGAAN

hee iedereen,

ik plaats dit berichtje om de rest van jullie te waarschuwen! Samenwerkende tandartsen, een ortho die mijn hele gebit heeft verpest. Er is mij vertelt dat ik een herbstbeugel moest, een extreem pijnlijke beugel die mijn onderkaak naar voren moest zetten, wat achteraf juist NIET moest bij mijn gebit. Ik heb veel last gehad van deze beugel en vertelde mijn vader telkens dat er daar iets niet klopte maar hij geloofde me niet. Uiteindelijk is mijn beugel kapot gegaan en gebeurde er een paar vreemde dingen waardoor we uiteindelijk toch een afspraak hadden gemaakt bij een andere ortho (linthorst) hier is mij vertelt dat hun nooit hun opleiding hebben afgemaakt maar dat het tandartsen zijn die een cursus orthodontist (zoiets) hebben gedaan van 2 maanden terwijl ze 4 jaar orthodontistie moeten studeren. Ze hebben mijn gehele gebit verpest. Dus ga nog zo snel mogelijk weg bij die ortho als je daar zit en vertel iedereen over hoe slecht deze ortho is!

xxx &succes

http://www.google.nl/imgres?q=herbst+beugel&num=10&hl=nl&safe=off&tbo=d&biw=1263&bih=604&tbm=isch&tbnid=wcG2aCoZ0GeM1M:&imgrefurl=http://www.orthodontieassen.nl/index.php/behandeling/beugels&docid=Ic8_DLmLRtfgnM&imgurl=http://www.orthodontieassen.nl/upload/image/Plaatjes%2520voor%2520de%2520website/plaatje%2520herbst(2).png&w=359&h=248&ei=91WzUOCbHuXL0AWAhIGIBA&zoom=1&iact=hc&vpx=969&vpy=185&dur=1770&hovh=187&hovw=270&tx=185&ty=129&sig=106659747772791678947&page=1&tbnh=146&tbnw=196&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:16,s:0,i:133

dit is de herbst beugel, een beugel die bij andere orthos niet meer gebruikt word

Ten eerste : het is normaal dat een tandartsen slechts een cursus ortho nemen. Dat het 2 maanden zijn, geloof ik nooit en wéét ik gewoon (familieleden). De liga is héél streng, hoor. Heb je er mss al bij stil gestaan dat de ene tandarts de andere soms trasht zodat je zijn patiënt zal worden?

Ten tweede : zo’n beugel doet idd pijn, maar het is een methode die nog steeds gebruikt wordt, al dan niet frequent.

Ten derde : je mag zo’n vereniging niet zwart maken. Dat 1 persoon het verneukte, betekent niet dat heel die werkgroep slecht is.

Hier mag wel een slotje op, vind ik, want tandartsen zijn in het algemeen hàrd werkende mensen die lang gestudeerd hebben.

Niks aan toe te voegen.

Amen.

Hmm, het lijkt wel of je mijn gedachten kan lezen.

Amen wat Bettie zegt.

Daarnaast kunnen fouten juist sneller voorkomen wanneer ze samenwerken omdat er kan worden overlegd voor de beste behandeling. Voorheen werden dit soort fouten sneller gemaakt.

Medisch risico is er nu eenmaal altijd. Ook de allerbesten over komt dit.

je hoort 4 jaar orthodontistie (ofzoiets) te studeren en dus is hij geen volleerd ortho, die mensen daar noemen zich ‘tandarts ortho’ wat helemaal geen officieele term is. Je mag ze dus niet aanklagen aangezien ze zich niet voordoen als ortho. De man daar heeft toegegeven dat hij zij studie niet heeft afgemaakt en zijn fout toegegeven, maar we kregen ons geld wat de beugel voor ons kostte (2000euro!) niet terug. We hebben gedreigd naar de krant te stappen en dit bekend te maken als hij ons niet een deel zou teruggeven en hierna hebben we 1000 euro terug gekregen. Geloof je me niet? best. Ik heb meerdere verhalen in mijn buurt gehoord over wat er daar gebeurt zelfs van mijn oom die ook in de tandheelkunde zit vertelde me wat voor oplichters het zijn. Ik deed dit om jullie te waarschuwen, maargoed. Ik zeg alleen maar dat ik maar eens zou gaan informeren, misschien is het niet zo bij elke vestiging maar in Tilburg is dit gebeurt.

Het is vast lief bedoelt, maar hier is GS niet voor bedoelt, slotje!