Samengevat boekjes

Heey,
weet iemand of het wat uitmaakt is als je samengevat boeken van het vorig schooljaar hebt? Of is het beter om te wachten totdat die boekjes er voor 2011/2012 er zijn?

(samengevat boekjes zijn boeken die alles samenvatten wat je moet weten voor het centraal eindexamen.)

Die van mij waren toen ook een jaar oud en ik heb er niks van gemerkt (:

Volgens mij maakt dat niet zoveel uit.

Hebben die trouwens wel een ’ tijd’ ?
En als er samengevat boekjes waren van 2011/2012 zouden die er dan allang niet zijn?

Okee! En nu me volgende vraag: Heeft iemand een paar samengevat boekjes te koop? (A)

^Marktplaats misschien??
Daar heb ik de mijne ook weg!

Ja ze hebben wel een tijd, want elk schooljaar verandert de eindexamen stof, sommige dingen die je vorig jaar wel moest weten voor het CE hoeft nu bijv niet en andersom.
En nee niet dat ik ze kon vinden van 2011/2012 :stuck_out_tongue:

Ja ik heb samengevat van afgelopen jaar te koop! Welke heb je nodig? Ik had ze voor elk vak dat ik had gekocht haha. Ik heb ook de examenbundels als je wilt :’]
Note me maar even als je geïnteresseerd bent :slightly_smiling_face:

^ Haha, maar staat gewoon niet alle stof erin??
Tenminste daar ga ik wel van uit.
Zometeen leer ik helemaal het verkeerde :open_mouth:

Oei ik zien wel op de site van thiememeulenhof(?) iets over tijd staan…

Ja, maar bij sommige onderwerpen staat een sterretje omdat je die niet voor het CE hoeft te kennen. Dat kan dit jaar anders zijn, dus dat moet je even controleren.

^dat bedoel ik… daar bij het ministerie voor onderwijs vinden ze het leuk om te switchen tussen SE en CE stof =.=

kheb je genote!

Maar dat kan je gewoon vinden op internet hoor :slightly_smiling_face: (op havovwo.nl bij syllabus)
welk niveau doe je eigenlijk?

Geeen idee of alle stof erin staat, ik heb een samengevat boekje natuurkunde uit 2009, daar staan onderwerpen in van zowel het CE als SE, maar of ze ondertussen een nieuw onderwerp hebben toegevoegd weet ik niet :S

Hopefully not!

Ik heb ook nog een samengevat natuurkunde uit 2009, maar ik zie dat je die dus al hebt :’) En examenbundels 2008/2009 HAVO

maakt niet uit
de laatste examen zit er alleen niet in maar die kan je zo op internet vinden en die delen ze meestal ook op school uit
alleen als je op school gezamenlijk opdrachten ga maken verschillen de bladijzde nummers wel

laat maar dacht dat het over examenbundel ging

Er staat meestal wel dezelfde informatie in, alleen anders uitgelegt.