samen youtube-account zingen.

heee,
ik kwam laatst zoon filmpje tegen op youtube en dan waren er 3 of 4 mensen uit allemaal een ander land en die hadden samen 1 liedje opgenomen.
ik kan het ff niet vinden weet iemand hoe ze heten.

maar ineidergeval, het eerste wat ik dacht was: oeeehhh veeeeetttt en no0uja het 2de dat wil ik ook! dusja, daaar heb je dan wel mensen bij nodig. en die zoek ik dus. het liefst gewoon 2 mensen of 1.

ik zou het wel leuk vinden als het echt goed is. dus mensen die een beetje kunnen zingen. niet grandioos geweldig ofzo maar gewoon redelijk. en het is ook wel fijn als je er wel een beetje tijd voor hebt enzo.

als je nou denkt vaan, ja da wil ik wel maar misschien kan jij wel helemaal niet zingen: http://www.youtube.com/watch?v=ryZ4FtJsNS0 kijk maar wat je ervan vind.

uhhm nouja als je dat dus wil dan zou ik graag 2 liedjes van je wilen horen. dan zal ik kijken welke ik het beste vind ofzo haha

heee,
ik kwam laatst zoon filmpje tegen op youtube en dan waren er 3 of 4 mensen uit allemaal een ander land en die hadden samen 1 liedje opgenomen.
ik kan het ff niet vinden weet iemand hoe ze heten.

maar ineidergeval, het eerste wat ik dacht was: oeeehhh veeeeetttt en no0uja het 2de dat wil ik ook! dusja, daaar heb je dan wel mensen bij nodig. en die zoek ik dus. het liefst gewoon 2 mensen of 1.

ik zou het wel leuk vinden als het echt goed is. dus mensen die een beetje kunnen zingen. niet grandioos geweldig ofzo maar gewoon redelijk. en het is ook wel fijn als je er wel een beetje tijd voor hebt enzo.

als je nou denkt vaan, ja da wil ik wel maar misschien kan jij wel helemaal niet zingen: http://www.youtube.com/watch?v=ryZ4FtJsNS0 kijk maar wat je ervan vind.

uhhm nouja als je dat dus wil dan zou ik graag 2 liedjes van je wilen horen. dan zal ik kijken welke ik het beste vind ofzo haha

omtezingen:

1. damnitsyou
  2. tessaaa1996
  3. MYLIFEISAVERAGE
  4. FashionAddicttt

evt. bewerken:

1. mirjam 1997

Ik kan niet zingen :slightly_smiling_face: up dan maar.

@lostunimagination
dankjewel voor je upje dan, hihi

Wow hoe oud ben jij?

14

nogmaar een upje dan

Als ik de mensen om mij heen moet geloven, kan ik zingen,
Maar ik heb helaas geen microfoon.
Zie maar als een soort van upje dan.

ik vind je Glee cover van Defying Gravity heeel mooi, jammer van die storingen ertussen door, maar die vind ik heeel mooi bij jou stem passen :grin:
majaa ik vind 't ook een heel mooi nummer ;p

Succes verder, ik kan niet zingen helaas, haha.
ik ben benieuwd als 't is gelukt, ben wel nieuwsgierig naar het eindresultaat!

Trouwens weet je dat filmpje al van die meiden van die verschillende landen?
Zou het wel graag willen zien :grinning:

@toothpick
jammer.
misschien gewoon webcam ofzo?

@xSomeone
dankjewel.
en nee dat heb ik niet meer kunnen vinden.

zohee, wat zijn we enthausiast!

hup nog een up

hihi, leuk iedee, maar ik kan ook echt niet zingen, upje

@kim99
dankjewel voor je upje

ik kan wel zingen maar heb geen goeie opname apperatuur haha :blush:

Ik kan niet zingen

Maar jij wel ! Ben het nu aan het luisteren, echt goed

@vanilla_Kisses
jammer :frowning_face:

@youarethereason
haha dankje.