Samen verhalen schrijven

[i]Heei meiden,

Er zijn op girlscene veel mensen die verhalen schrijven, in dit topic gaan we met elkaars verhalen aan de slag, dit is de bedoeling:

Iedereen kan zich aanmelden (let op, je moet wel met een verhaal bezig zijn). We hebben steeds opdrachten. Bij een opdracht word je aan een ander gekoppeld. Je haalt een stukje uit jouw verhaal en post dat of note dat aan de gene waar je mee werkt. Bij de opdrachten zullen ook altijd een thema worden gegeven, bijvoorbeeld kerst. Degene waar jij mee werkt plaats dan een stukje en daar ga jij mee verder, het moet dan wel met het thema te maken hebben.

Als je mee wil doen, vul dan even dit lijstje in:

Naam:
Leeftijd:
Titel van jouw verhaal:
Samenvatting van jouw verhaal:

Hopelijk lijkt het jullie leuk!
[/i]

-

:slight_smile:

Echt leuk idee! Ik doe mee!

Naam: Roos
Leeftijd: 14 jaar
Samenvatting: Mijn verhaal gaat over Robin, die erachter komt dat ze lesbies is.
Titel: Code Rood

Naam: Denise
Leeftijd: 15
Samenvatting:
Jongens:
David- Homo[
Peter- Nerd
Jason- lekkerding. Broer van Katie.
A-Jay- lekkerding.
Adam- Slim en knap.

Meiden:
Sascha- Bitch.
Katie- Gangster. Elise’s beste vriendin, kent haar al voor de verkrachting.
Elise- Stil meisje. Vroeger verkracht.
Aurora- Vriendin van Sascha, Belgisch, geen schaamte, altijd giechelen.

Deze jongeren gaat met elkaar een rondreis door europa maken. Alleen Elise de hoofdpersoon die is vroeger verkracht en elke keer als er iemand te dicht bij haar zit of haar aanraakt raakt ze in paniek. Katie is haar beste vriendin die het voor haar altijd opneemd. Nou ja altijd soms denkt ze ook: ze moet ook eens voor zichzelf opkomen. Sascha heeft met de broer van Katie Jason dus. Alleen Elise vind hem al heel lang erg leuk. Niemand weet het zelfs Katie niet waarmee ze al bevriend was voor de verkrachting.

Hopelijk kan je hier wat mee

xxxxxx

Yeah, weer nieuwe mensen. Ben ik tenminste niet alleen :wink:

Zeg, gaat dit gebeuren nog door? Want ik heb van Samen Schrijven 4 een aantal stukjes gelezen, en misschien dat je hiermee zou gaan stoppen, Rowen.

Ik wil geen reclame maken, maar doe het toch.
Als deze dan stop en samenschrijven 4 ook, schrijf je dan in voor de 3e. Je kan heeeel makkelijk er bij springen en zoeken nog leden :slightly_smiling_face:

Jullie zijn al best ver, ik ben meer dol op lezen… Ik zal er wel over nadenken.

Haha, oke. Je kan er gewoon inspringen hoor, maakt niet uit hoe ver we zijn, we kunnen gewoon een samenvatting geven :slightly_smiling_face:

Oh, bedankt. Het lijkt me wel leuk, dus ik ga eens kijken.