Samen verhaal schrijven.

hallo,

het lijkt me leuk om zamen met iemand anders een verhaal te schrijven voor op girlscene.
dat we om de beurt een stukje posten ofzo .
want dan loopt het verhaal weer anders dan je zelf verwacht of we kunnen zamen overleggen en dan kom je weer op nieuwe ideeen.
dus wie zou het leuk vinden met mij zamen te schrijven?

Groetjes Anouk.

samen, met de s.

Zolang je het maar snapt toch.
maar is er niet al zoiets?

omygod.zamen? seriously?

http://bradrants.com/blog/uploaded/BradRants/Images/Misc/Shenanigans.jpg

Als dit meisje samen met een z schrijft, spreekt het mij zeker niet aan om een verhaal samen met haar te schrijven.

ja sorry hoor.
ik heb dyslexie.
en het gaat om de inhoud.
als ik een verhaal ga schrijven doe ik dat wel in word en let ik er heus wel op.

ze kan toch ook wel dyslexie hebben.
dan is het wel een beetje lullig wat jullie nu allemaal doen.
–’

ik heb al een paar schrijfwedstrijden gewonnen en het is dus echt niet zo dat ik niet kan schrijven ofzo.
maarja als mensen alleen maar kitiek kunnen leveren.

Dan heb je dyslexie en is het enige woord dat je verkeerd schrijft ‘samen’

Het is een leuk idee, maar ik denk dat de dames hier je spelling een beetje storend vinden.

Op je blog schrijf je bijvoorbeeld ‘egt’ en zelfs ‘schreiven’.

dat dacht ik dus ook -.-

maak er even een probleem van ofzo,
het gaat om de inhoud van het bericht.
en niet om de S of Z.
kom op zeg.
en als je me niet gelooft dan niet . ik weet dat ik dyslexie heb en het liever niet gehad had.
maar jullie hebben het duidelijk liever over wat ik fout doe.
ik snap best dat je je er aan kan ergeren.
maar zeg het dan om me te helpen. en niet zo negatief.

Hm, ik meen te herinneren dat menig Girlscener zich ergerde aan al die mierenneukerij. En dat we nogal bot deden tegen meiden met dyslexie. Hm.

Titel aangepast.

En ook al heeft ze dyslexie. De spellingscontrole haalt niet alles eruit.

Ik kan me herinneren dat een zin hoort te beginnen met een hoofdletter, verbeter de wereld begin bij jezelf, voordat je kritiek op anderen gaat leveren.

ik snap het wel maar je moet ook kunnen geloven dat het voor mij erg vervelend is.
en ik het er wel moeilijk mee heb met school en schrijven enzo met mijn dyslexie. voor jullie lijkt het allemaal heel grappig om mij dat even in te wrijven. maar het is zegmaar niet egt leuk om dat te hebben.