Samen verhaal schrijven

Wie wilt samen een verhaal schrijven? Je moet een beetje ervaring hebben en met leestekens kunnen schrijven. Ik hou niet van fantasie, drama en thriller. Een verhaal met humor, romantiek en die dingen vind ik best haha. Als je al een verhaal hebt kan je een stukje neerzetten. :sob::muscle:

Chicklit dus? Een verhaal schrijven samen is moeilijk, want de een zal zeker een andere schrijfstijl hebben dan de ander. Veel succes ermee. (ik heb geen interesse, sorry :])

btw: het liefst “ik-vorm” of hoe je het ook noemen wilt. Voorbeeld: Ik liep twijfelend verder. etcetc

ja, weet ik hahah maar daarom vind ik het juist leuk. dan kan je bijvoorbeeld uit twee personen schrijven enzo weetje haha

uppp

Ik zou het hartstikke leuk vinden om samen iets te doen, maar ik heb geen idee van je schrijfstijl(;

www.kreukelwoord.nl daar kun je mijne zien(;

je zegt dat je eensoort chicklit wilt schrijven maar waar precies over ?? wat had je in je hoofd waar het over zou gaan ?

Dan doe ik niet mee, ik heb geen zin om een voorspelbaar, romantisch zwijmelverhaal te schrijven.