Hey
Mijn vriend woont door de week op kamers, 40 minuten fietsen/ov van mij vandaan. Ik ben daar door de week best wel vaak. Alleen in het weekend of op zijn vrije dagen is hij op Terschelling, want daar woont hij. Dat is best wel ver van mij vandaan, want ben dan 3 uur onderweg.
Aangezien we pas 2 maanden wat hebben, en het voor ons beide best wel nieuw is, is het best wel wennen. Ik heb vroeger ook best wel veel meegemaakt (verkrachtingen, mishandeling etc) kost het voor mij best wel veel tijd om kleine stapjes verder te gaan. Dit weet hij en heeft hij respect voor. Ook hij heeft het nodige meegemaakt, alleen heeft hij alles al een plekje kunnen geven.
Nu ben ik dus nog nooit echt bij hem thuis geweest. Zijn ouders heb ik nog niet ontmoet en dat willen zij en mijn vriend best wel graag. Ik geef hun groot gelijk, want je wil natuurlijk ook zien met wie je zoon om gaat maja.
Nu heeft zijn moeder mij uitgenodigd om tijdens Pasen bij hun te komen. Heel erg leuk, alleen betekent dat dat ik ook moet blijven slapen. Dit, omdat de boot daarheen maar een paar keer op een dag gaat en ik anders niet daar kan ontbijten of kan dineren met hun wat ze graag willen. Ook zou het dan erg kort zijn omdat ik er dan misschien pas rond een uur of 11/12 ben en 6 uur weer weg moet (ivm bussen/treinen/boot) Ook zou dit erg duur zijn want je bent dan 30 euro aan de kosten van de boot kwijt en daarnaast nog de trein en bus kosten. Ik heb een studenten ov maar die staat op doordeweeks dus reis ik alleen met korting.
Mijn vraag is dus eigenlijk een beetje, hoelang waren jullie bij elkaar toen jullie voor het eerst bij elkaar gingen slapen. Ik heb het dan niet gelijk over seks.
Is 2 maanden samen, niet al te snel om samen te slapen omdat het voor ons beide best wel nieuw is?
Ik ben namelijk heel erg bang dat het ongemakkelijk is, omdat ik die ouders nog niet ken en ik dan gelijk daar slaap.
Ik ben 18 en hij 20