Samen slapen, niet kunnen slapen door ademen

Je went er aan :slightly_smiling_face:

Slapen jullie pas samen? Want dan is dat doodnormaal. Ik doe ook geen oog dicht, maar uit vorige relaties kan ik me wel herinneren dat ik toen hetzelfde had.

Wees blij dat het gewoon ademen is, als hij snurkt ga je echt kapot. Ik deed geen oog dicht door hem en irriteerde me mateloos. Maar zijn keel/neus amandelen knippen daar was meneer te schijterig voor. Dus sliep ik het hele weekend met oordoppen in waardoor ik zelf last kreeg van mijn oren. En hij deed er niks aan en was dat ook niet van plan.

het heeft niet langer dan een half jaar geduurd.

Went vanzelf.

Ik ben ook een slechte slaper, slaap heel licht.
Dus wanneer er iemand zwaar ademt naast mij kan ik ook echt niet in slaap komen, bovendien snurkt mijn vriend. Ik heb standaard oordoppen bij hem op het nachtkastje staan.

Nou zijn amandelen laten knippen is misschien ook wel een beetje een rigoureuze oplossing. Kan me goed voorstellen dat hij dat niet even zomaar laat doen :’)
Ik vind het nogal vreemd om er op zo’n toon over te praten.

Je went er vanzelf wel meer aan en anders inderdaad een oordopje!

Ik rol mijn vriend altijd om als hij zwaar ademt of snurkt :’) dan begint hij te praten in zijn slaap, dus dan ga ik eigenlijk alleen weer stuk van het lachen. Maarja. Zelfde probleem dus een beetje, we slapen ook pas sinds kort samen slapen af en toe. Maar hij brabbelt dus om het uur wat en dat maakt mij dus weer wakker maar ik ben dan vaak snel weer weg

Oordopjes als je er niet aan went.

Mijn vriend knarst met zijn tanden. Dat is pas irritant.Gelukkig slaap hij met een gebitje dus dat rot geluid is minder…

Ik dacht dat ik de enige was die hier last van had… Mijn vriendinnen en familie zeggen altijd dat ik me aanstel :confused:

Dat dus. En dan altijd van die opmerkingen als ‘’ wees blij dát hij ademt’’

Je went er wel aan!
Mijn vriend ademt ook vrij zwaar en snurkt af en toe en het heeft ook even geduurd voordat ik daar gewoon door heen kon slapen, maar nu merk ik het niet eens echt meer.
Mijn vader daarentegen klinkt ‘s nachts echt als een houtzagerij en ik snap echt totaal niet hoe mijn moeder dat uit kan houden, maar haar stoort het niet meer en ze is eraan gewend :’)

Mocht je er niet aan kunnen wennen, oordoppen.

Ik snap je reactie, maar als je 5 maanden lang elk weekend wakker ligt en serieus geen oog dicht doet dan breekt het je uiteindelijk op. Ik voelde op gegeven moment ook gewoon wrok naar hem omdat hij degene was die snurkte en lekker doorsliep elke nacht, terwijl ik ontstekingen in mn oren kreeg van (dure!) oordopjes die ik overigens zelf moest betalen en ik dus nooit eens lekker kon slapen. En apart slapen leek ook niet echt een optie want zo’n relatie wil niemand lijkt mij… Misschien is het inderdaad niet de goede manier om er zo over te praten maar het heeft veel irritaties gegeven in deze relatie en dat stapelt zich op.

en amandelen laten knippen is misschien idd teveel van het goede, maar naar de huisarts gaan voor een andere oplossing deed hij ook niet en hij lliet mij volledig met het probleem zitten waardoor ik er gewoon niet erg positief over kan zijn.

Afgelopen weekend weer hier geslapen, wel iets beter geslapen maar begon ie te knarsertanden hihi!

Maar hij blijft mijn liefste schat hoe dan ook!
Vriendin van me slaapt altijd met oordoppen… En heb ergens van Alpine oordoppen die ook goed voor je oor zijn (niet van die goedkope schuimdingen) dus dat maar proberen dan… Want door mn ziekte heb ik echt me slaap nodig… Maar zal ook kwestie van wennen zijn! Thanks :wink:

Als ik érgens agressief van wordt, is het van andermans gesnurk :’)
Ik slaap standaard met oordopjes in, omdat m’n vader heel erg snurkt en ik nog thuis woon. Ben er na jaren nog steeds niet aan gewend, ik kan gewoon echt niet slapen als ik geluiden hoor :cold_sweat:

Heb ik ook met mijn vriend hoor!!
Wat ook wel helpt is om lepeltje lepeltje te liggen ipv gezicht naar elkaar toe :wink: