Samen slapen, niet kunnen slapen door ademen

Hee girls!
Sinds ik met mijn vriend slaap slaap ik pas laat of niet zo goed. Ben enigkind geweest en ben dus niemand bij me op de kamer gewend met slapen…

Maar ik slaap nu las laat of slecht doordat ik me vriend hoor ademen/zwaar ademen…
Hebben jullie hier voor MIJ tips voor of moet t gewoon wennen? Thanks

Oordopjes :slightly_smiling_face:

Ik ben ook enig kind en heb hier ook altijd last van.
Maar inderdaad: oordopjes.
Bij kruidvat kan je oordopjes kopen van Ohropax.
Als je die goed in je oren doet, hoor je niks meer!

Wat heeft dat met enig kind zijn te maken? Ik ben geen enig kind, maar was daar ook niet gewend aan aangezien ik altijd mijn eigen kamer heb gehad.

Maar je kunt inderdaad oordopjes gaan gebruiken, of je kunt kijken of je er aan kunt wennen. Anders moet je zelfs als je getrouwd zou zijn nog met oordoppen in slapen

Nou ja soms als je broers/zussen heb slaap je samen en dan wen je er miss aan?

Maar daarom… Zou wat zijn als je getrouwd ben en dan nog met oordoppen in moet slapen hahaha…

Dit ja.
En mijn ouders snurken allebei. Dus elke nacht heb ik moeite met in slaap komen door het gesnurk. En ik ben geen enigst kind, en ook slaap ik niet samen op een kamer met de familie. Ik slaap boven hun kamer. Maar ik ben er nog niet aan gewend aan gesnurk alles.

Ik kan ook nooit slapen dan, ik heb de eerste keer twee uur geslapen en de tweede keer helemaal niet… Ik dacht dat ik de enige was :’). Oh en dat enig kind zijn is bullshit, mensen met broertjes en zusjes zijn meestal ook gewend om alleen te slapen :’)

Ik slaap trouwens wel als er een vriendin bij mij slaapt, dat is dan weer gek

ik sliep in het begin ook niet snel of goed als mijn vriend bleef slapen (kwam ook door een klein bed moet ik zeggen), maar het went echt. Hoe meer je aan elkaar went en aan elkaars slaapgewoonten, ik sliep steeds beter.

(inmiddels wonen we samen en val ik juist niet goed in slaap als hij er niet is :wink: )

Als ik samen met mijn vriend slaap, slaap ik ook lichter dan normaal.
Wordt dan om het minste en het geringste wakker.
Het is ook een kwestie van wennen denk ik.
Hoe vaker je samen zal slapen, hoe makkelijker en beter je slaapt (:

Oordopjes

Ik had altijd oordopjes bij een van mijn exen verstopt onder m’n kussen, omdat hij half Bornio omzaagde.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik had er in het begin ook heel erg last van :’) nu een een jaar verder ben ik eraan gewend.

Het is gewoon wennen.

Het is gewoon wennen denk ik.

Het heeft overigens niets met enigskind zijn te maken hoor, ook mensen met broers/zussen kunnen hier prima last van hebben.

Kom je wel doorheen.