Samen schrijven! :)

Hai Girls! Hierbij open ik een nieuw Samen schrijven, omdat ik het een heel leuk topic vind! Bij de andere samen schrijven zijn ze nu al heel ver en kan ik me voorstellen dat het dan heel moeilijk is om in te springen. (Dat gevoel heb ik zelf.)Natuurlijk is het ook gewoon leuk om allemaal verschillende verhalen te schrijven, ik hoop dat het leuk word!

Regels:

• We schrijven in de ik persoon
  • We schrijven in de verleden tijd
  • Graag realistisch houden

Deelnemers:

• Rowen
  • xxAnnexx
    -

Voor de aanmelding moet je dit even in vullen: Je naam, je leeftijd en wat je schrijft. Songteksten, verhalen, gedichten.)

Veel succes met schrijven! :slightly_smiling_face:

Naam: Rowen
Leeftijd: 14 jaar
Wat ik schrijf: Verhalen

Rowen, de nieuwe samenschrijven zou Liz doen… En we zouden wachten totdat die waarmee we nu bezig mee bezig waren eerst afmaken.

Maar wat is er mis met meerdere? Net zoals een RPG, alles is anders, mij lijkt het ook fijn voor nieuwelingen dat ze dan niet bij 1 kunnen kiezen, maar meerdere verhalen kunnen kiezen welke ze leuk vinden en zich daarbij aan kunnen sluiten.

Anyway, het is niet moeilijk om er in te springen, bij de 3e, want wij maken zo een samenvatting van het verhaal.

Snap ik, maar ik denk dat het wel leuk is dat er meerdere zijn en je kunt kiezen welk verhaal jij leuk vind om aan mee te doen.

Naam: Anne
Leeftijd: 13 jaar
Ik schrijf: Verhalen en gedichten

We hebben afgesproken wie welke doet, en ik zou 4 doen, en we hebben besloten om hem nog niet te maken.

Jullie besloten? Wie precies? En waarom zouden er niet 2 of 3 tegelijk kunnen?

Al lang geleden, volgens mij al zelfs toen samen schrijven 2 begon.

Als je zo graag nog een wil, kunnen we misschien overwegen dat ik hem ga maken.

Leuk dat je meedoet Anne! :grinning:

Ik ben nog steeds van mening dat zulke dingen naar een speeltopic neigen.

^ Mee eens, maar we kunnen beter even wachten, dan doet namelijk iedereen meer actief mee :slightly_smiling_face:

Ja maar waarom zouden er niet gewoon 3 kunnen? Dat is toch juist fijn en leuker?

Net als met de RPG’s wat jij zegt, daar moet je ook eerst toestemming voor vragen, en dan komt er pas een nieuwe als er een plekje over is.

Je kan nog makkelijk bijspringen! Het zou erg leuk zijn als je daar een kijkje zou nemen en daar bij mee doet? Je kan om een samenvatting vragen! En het lijkt me handiger dat we er gewoon één houden, anders zijn er zoveel en wordt er niet meer gereageerd in de anderen… I think…

Het is echt heel leuk idee daar niet van! :flushed: :wink:

Dat is met een RPG een regel omdat er veel te veel RPG’s werden gemaakt, nu hebben we 1 samen schrijven, is het dan super erg, om er een tweede, misschien een derde bij te doen?