Samen (romantisch) uit eten in Utrecht?

Hey allemaal,

Ik hoop dat ik hier goed zit. Heb gezocht naar een topic erover, maar ik kon het niet vinden.

Vriendlief wilt mij binnenkort mee uit eten nemen, en ik mag kiezen waar we heen gaan. Nu ben ik op zoek naar een leuk restaurantje in Utrecht. Het liefst een beetje met een romantische sfeer. Geen pannenkoekentent of pizzeria…

Heeft iemand een tip?

Liefs!

Algemeen restaurant topic :wink:

Zelf goede ervaringen bij Umami in Utrecht, Japans fusion restaurant. Vriendlief is ook fan.

Dankje voor de tip!

Ga naar de Humpreys in Utrecht! Deze heeft een Rouge thema en is heel romantisch.
Umami was mn favo, al is het sinds de nieuwe eigenaar minder. Als je er nog nooit geweest bent is het denk ik nog wel leuk. Heerlijk samen eten delen.

Taj Mahal is heel erg mooi qua sfeer en lekker qua eten. De Saffraan is ook vrij romantisch. Hemingway is ook een leuk restaurant.

Zo, genoeg tips :slightly_smiling_face: en het mag eigenlijk idd in het restaurant topic.
Ik zou persoonlijk voor de Humpreys of Umami gaan :slightly_smiling_face:

Ik vind de humphrey’s in Utrecht ook erg mooi, niet al te duur en het eten is echt gewoon prima! maar vooral de sfeer haha.

Den Draeck :slightly_smiling_face:

Ik vind tapas eten het meest romantisch, dan kun je al je eten samen delen en lekker lang tafelen met een lekker wijntje of een sangria.
Als je voor tapas gaat, kies dan niet La Cubanita: druk, druk en nog eens druk. Het eten is prima, maar het is er te luidruchtig om lekker te kunnen kletsen met z’n tweeën over van alles en nog wat.

Humphrey’s!