Samen onze nagels laten groeien

allo allemaal,

(Volgens mij bestaat dit topic nog niet ik kan het in ieder geval niet vinden)
Dit topic is voor de mensen die net zo als mij moeite hebben om hun nagels te laten groeien.
Ik heb zelf hele slappe dunne nagels en heb al van alles geprobeerd! Ik bijt niet en zorg er juist heel goed voor door elke dag mijn nagel riemen te verzorgen en voedende nagellak te gebruiken etc.

Sinds een tijdje heb ik een paar nieuwe dingen ontdekt die echt helpen en mijn nagels zijn al wat langer en steviger!
We kunnen wekelijks foto’s posten van hoe onze nagels eruit zien en elkaar tips geven.

Ik zou zo een foto posten van hoe mijn nagels er nu uit zien en mijn tips.

Terugvindpost, ben benieuwd.

EDIT: mijn nagels zijn de laatste tijd erg broos en breken snel af/klappen dubbel. Ik probeer zo veel mogelijk te vijlen, maar als mijn nagel breekt dan wil ik nog wel eens bijten :’). Verder ben ik niet zo veel bezig met mijn nagels, maar vroeger had ik ze heel lang. Echt heksennagels.
Ik wil het nu wel iets verzorgder, maar langer is zeker gewenst :’)

Upje!

Mijn nagels zijn ook heel erg dun en lijken niet even snel te groeien als de andere nagels.
Sowieso groeien de nagels van m’n rechterhand minder snel, want ik ben rechtshandig.
Als ik dan eens eindelijk lange nagels heb breken ze af of klappen ze dubbel! :frowning_face:

Mijn nagels zijn meestal vrij dun en breken dan in ‘laagjes’ nog verder dan waar het witte eindigt. Ik heb dus wel een wit randje, maar een hele dunne nagel waardoor het lang duurt voordat ze groeien, en meestal als er een stuk gegroeid is het meteen weer afscheurt. Ik verzorg mijn nagels wel (heel) goed. Soms zijn ze ineens vet lang en stevig een week lang, en daarna breken ze in één dag allemaal af :’)

Ik ben er deze week ook mee begonnen ze te laten groeien… ik bijt ze niet, maar pulk ze er altijd af, (onbewust) bijvoorbeeld als ik niks te doen heb met m’n handen.
Dus nu let ik er heel erg op en stop snel als ik het weer doe. Ik hou heel erg van nagellak, heb ook veel maar met van die korte nageltjes is het lang niet zo mooi, heb nu SOS nail savers van essence erop, heb wel het idee dat dat werkt

Ik heb jarenlang slappe lelijke nagels gehad en INEENS zijn ze nu stevig mooi en lang. I’m happy. :slightly_smiling_face:

Ik had moeite om mijn nagels te laten groeien, tot vorige maand. Ik liet voor de eerste keer gelnagels zetten, en na 4 weken (vandaag) zijn ze echt al heel hard gegroeid ! Morgen krijg ik nieuwe gelnagels en gaan ze weer stukken groeien. Morgen is het ook de laatste keer dat ik gelnagels laat zetten, het is niet goed voor mijn nagels maar ik wil ze nog even laten groeien. Daarna kan ik ze zelf onderhouden en netjes lakken :grinning:

Ik heb altijd sterke nagels gehad, maar sinds kort breken ze snel af of scheuren ze. Meestal gebruik ik nagellak maar dan gebeurd het nog.

Mijn nagels zien er nu zo uit

Ze zijn een beetje raar vierkant gevijld maar dat komt omdat ik ze als ik ze wat langer heb graag in een vierkante vorm wil en daarom moet ik ze nu al een beetje vierkant vijlen…

Ik heb een hele tijd geleden gel nagels gehad maar mijn eigen nagel ging daar helemaal kapot van en werd nog slapper. Ik heb er een hele tijd over moeten doen om weer een beetje normale nagels te krijgen.

Nu heb ik ongeveer twee maand geleden Mani Q geprobeerd. Dit is een verstevigend laagje nagellak wat over de nagel heen komt. Maar op de een of andere manier stootte mijn lichaam dit af en liet de nagellak gewoon los :dry: Mijn zus had precies het zelfde bij een andere nagelstyliste.
Sinds kort probeer ik gewoon elke dag even te vijlen met een karton vijl, ik gebruik nagelriem olie en nagelverharder en slik elke dag 2 van deze tabletjes.

Ook heb ik een vijltje in mijn handtas gedaan, als ik nu een scheurtje heb dan vijl ik het gewoon bij inplaats van de nagel er af te trekken.
Mijn nagels zijn wel al iets steviger en er komen niet zo makkelijk scheurtjes meer in. Wel kan ik ze nog helemaal ombuigen maar ik hoop dat dit ook ooit weg gaat!

Dit zijn mijn droomnagels!

Ik doe mee. Soms bijt ik nagels, maar ik heb altijd al nagels gebeten dus als ik niet bijt scheuren ze zo af omdat ze zo slap zijn

Toeval! Net voordat ik dit topic zag was ik nog aan het denken dat ik er alles voor over zou hebben voor mooie nagels… Helaas kan ik niks aan het bijten doen… Maar ik ga het proberen!!!

Komt jullie dit ook zo bekend voor?

Haha erg herkenbaar!

Bedoel je de creme of nagellak ven essence?
Ben wel erg benieuwd hoe het werkt.
Ik heb zelf een nagelverharder van de Hema op die werkt met twee laagjes ook wel goed

Mijn nagels groeien rond van zichzelf.
Ik werk in de horeca, dus ik kan ze nooit te lang laten groeien.
En als ze dan scheuren, altijd te kort ghehe.

Ik, probeer, mee te doen :d
heb ze de afgelopen weken de hele tijd laten afbreken en het verzorgen ook niet echt gedaan. shame on me.

-