-
Ik ga stappen met wat vrienden, we gaan beiden naar een andere tent maar ik slaap wel bij hem. Vind het toch wel jammer dat ik niet bij hem kan zijn als het 12 uur is, maar het word hoe dan ook een gezellige avond!
Ik ga morgen als mijn vriend klaar is met werken (of na het avondeten als mama iets lekkers maakt hahha!), maar in iedergeval rond die tijd naar mijn vriend, en dan later op de avond naar een vriend van hem die alleen thuis is met wat vrienden, en dan rond half 1 gaan we naar een feestje tot 5, dan weer terug naar vrienden waarschijnlijk, en hij waarschuwde dat het tot 8 kan duren.
Dus ik ben benieuwd…
ik hoop dat hij niet te dronken word, ik ben sowieso niet van plan te veel te drinken, vind het niet fijn als ik me de volgende dag beroerd voel bij hem thuis
Ah, fijn dat je uiteindelijk toch naast hem in slaap kan vallen!
Mijn vriend komt naar mij en we brengen gezellig de avond knus door.
Thuis eten me mijn vriend, beste vriendin en haar vriend.
Daarna ga ik met mijn vriend naar hem om daar uit te gaan met zijn vrienden. > thuisgebleven.
Wij zijn samen want we hebben een gemeenschappelijke vriendengroep en jeeej het wordt echt supertof. Partyyyy
Mijn vriend geeft een feest bij hem thuis dus daar ga ik heen.
Ik zie hem jammer genoeg niet vandaag en morgen Maar hij heeft beloofd het dubbel en dwars goed te maken als hij me weer ziet, dus tja
Ik ben bij hem thuis samen met twee vrienden van hem, zijn zus en haar vriend
Ik ga rond 3 uur naar mijn vriend. Dan wisselen we samen cadeautjes uit en rond een uur of 6 gaan we naar vrienden van hem om samen te eten. Rond 1 uur 's nachts gaan we met de hele groep uit.
Ik ga dalijk naar mn vriend met de trein en vanavond eten we gezellig met zn ouders, zus+vriend en na twaalven gaan we naar 't dorp
Ik heb ook een huisfeest met mijn ex… gezamenlijke vriendengroep. Naar dit.
We gaan samen naar een hardstyle evenement
Hij zit 1000 kilometer verderop op vakantie en ik vier het thuis met familie en mn beste vriendin! Helaas voor mij geen knus avondje met hem!
Tot 13.00 allebei bij ons eigen dispuut, daarna naar de vereniging en samen slapen
Sinds drie weken uit elkaar maar vier het (gelukkig) niet met hem, nee. Zijn ook in een andere stad dus ga hem niet tegenkomen.
Bij mijn vriend thuis met zijn ouders en nog een beetje familie van hem, ik blijf daar ook slapen, moet alleen bij zijn zusje op de kamer omdat wij niet bij elkaar mogen . Bij ons thuis is oud en nieuw altijd zo saaaaai.
Mn vriend is aan t skiën -.- dus gwn vieren met mn familie
Ah, jammer! Maar wel lief dat hij het dubbel en dwars gaat goedmaken! haha