Samen met jou.

Fay liep over het strand. Ze hoorde opeens haar moeder gillen. “Fay, wat wil je drinken?” Omg ze kon wel door de grond zakken. Waarom moest mijn moeder dat nou zo hard zeggen denkt Fay. Ze loopt naar de plek waar ze haar moeder met haar zusjes ziet zitten. Ze ziet haar zusjes nat op hun K3 handdoek liggen. Haha ze eten smoeltjes, die vond ze vroeger ook helemaal geweldig. “Mam waarom schreeuw je dat nou over dat hele strand heen?” vroeg Fay geïrriteerd. Fay ging op haar I ‘hartje’ NY handdoek zitten, en dronk haar sinas blikje rustig leeg. Opeens hield ze op met drinken. Ze ziet een jongen over het strand lopen. Hij lijkt echt op een van die strandwachten die je in films ziet. Alleen dan zonder slow motion. "WOW! Wat een hunk zeg"denkt Fay. Ze ziet dat de jongen naar haar kijkt. Ze kijkt gauw de andere kant op. Na 5 seconden kijkt ze weer voorzichtig die kant van de jongen uit. Hij kijkt haar nu recht aan. Fay ziet dat de jongen heel lief naar haar lacht. Fay doet lacht terug met een blozend gezicht. Ze denkt: “Hij is voor mij!” Ze moet op een of andere manier met hem praten. Fay zegt tegen haar moeder:“Mam ik ga nog even bij het water kijken ja?” Ze wacht niet op antwoord, ze staat gewoon gelijk op. Als ze bij het water staat tekent ze een hartje in het zand met haar voet. “Nu nog maar hopen dat hij naar me toe komt.” denkt Fay. Als ze na 2 minuten wachten denkt:“Ach ik geef de hoop wel op.” hoort ze voetstappen achter zich. Terwijl ze zich omdraait denkt ze:“Zal het die leuke jongen zijn?” Ze houd haar adem in. …

Yes,Yes,Yes,Yes,Yes! Het is die hunk!

Misschien moet je een inleiding geven, en met alineas werken, maar het idee van het verhaal vind ik wel goed

Je schrijft tegenwoordige tijd en verleden tijd door elkaar. Ook in 't begin ik-persoon en dan hijzij-persoon… En ik vind het niet fijn geschreven.

‘Omg’ heb ik nog nooit in een verhaal zien staan. En je schrijft tegenwoordige én verleden tijd door elkaar. Ook kloppen je werkwoordsvormen niet en getallen onder de twintig moeten voluit.

Idd alineas dan leest t veel makkelijker… en de hoofdpersoon der naam komt denk ik iets te vaak voor… verder is het helemaal leuk om te lezen :slightly_smiling_face:

srry ik ging plat bij ‘hartje’ :"D

je hebt afkortingen in je verhaal staan zoals omg? en je schrijft de ene zin in de verledentijd en de andere in de tegenwoordige tijd?

Misschien moet je gewoon maar stoppen hiermee.

@blick, niet zo negatief, als ze iets doet met al deze tips dan is ze al een stuk betere schrijfster

Dat bij haha is raar…

en nog een tipje, als je die laatste zin had weg gelaten, over YES YES YES. dan had je een mooie cliffhanger

Oefening baart kunst, je komt er wel (:

Hmh…

Sorryy, ik ga mn best doen :wink: