Hoi!
Ik heb een behoorlijke moeilijke tijd achter de rug. Ik heb namelijk een depressie en vond het erg moeilijk de laatste tijd om mezelf zover te krijgen überhaupt iets op een dag te doen. Gelukkig gaat het dankzij therapie een stuk beter. Ik heb bijvoorbeeld mijn stage met een goed cijfer afgesloten.
Nou ben ik erachter gekomen dat ik yoga erg leuk en ontspannend vind. Ik ben alleen helemaal niet lenig. Ik heb als doel om de spagaat te kunnen. Omdat ik nog een lange weg te gaan heb, leek het mij leuk om met andere samen lenig te worden. We zouden elkaar dan hier updates kunnen geven.
Ik ben afgelopen maandag begonnen met stretch oefeningen voor mijn rug en natuurlijk de benen. Ik doe dit ongeveer een half uur per dag. Tijdens de oefeningen zorg ik ervoor dat ik niet te ver door duw, maar dat ik wel de stretch voel.
Ik hoor graag jullie ervaringen met het doen van stretch oefeningen en hoe jullie uiteindelijk bij de spagaat zijn gekomen. En natuurlijk zou ik ook van jullie updates willen horen !