Samen koken

Hallo ^^
Mijn vriendje en ik koken geregeld samen en vandaag hadden me spaghetti gemaakt was super lekker en is ook altijd super leuk haha :grinning:
Moet je ook eens proberen als je het niet doet super schattig hoe hij mee helpt en groenten snijd enzo maar dus weten jullie nog leuke dingen om samen te maken? Ik zoek echt iets leuks (niets met vis of scampi etc want dat lust hij niet enkel zalm). Doen jullie dit trouwens vaak samen koken?
Groetjes ^^

Ik maak altijd van die knorr wereldgerechten met m, niet zo moeilijk en voor ons allebei begrijpbaar:’)

Ik heb met 2 jongens samengewoond en altijd hebben wij samen gekookt, ik vind eigenlijk ook dat 't zo hoort, dat is veel gezelliger zo!

Wraps/Taco’s
Pizza maken
Je kan ook een keer een taart bakken oid.

Ja ik en mijn denkbeeldige vriend koken dagelijks :’)

Haha ja is inderdaad wel super gezellig en vind het ook wel schattig haha :stuck_out_tongue:

:grinning_face_with_smiling_eyes: hahahah vond dat laatste wel grappig :’)

Zelf pizza maken is inderdaad leuk!
Mijn vriend en ik bakken heel vaak samen taarten ofzo, ook een aanrader:)

Wil het echt een keer doen :grinning:! Lijkt me harstikke gezellig!

hahahah ik en mn vriend hebben ook spaghetti gemaakt vandaag :grinning:

Ook ik kook vaak samen met mijn vriend.
Spaghetti of macaroni, pizza en op een druilerige zondag taartjes of cakejes.

Wel een leuk topic, wat nog meer te maken? :grinning:

Ik denk dat cupcakes maken en die versieren ook wel leuk moet zijn haha :grinning: Of brownies enzo ^^

Uppp :dancing_women: :dancing_women:

taart bakken? appeltaart ofzo :slightly_smiling_face:

Cakejes bakken en zo ;$ das ook wel leukk

Oliebollen, beline bollen is ook erg leuk :stuck_out_tongue: vooral die laatse later samen opeten xD

Spagetti, Macaroni met kaas en saus, Stroganov, Pilav, Alles waar maar kip in zit (Daar issie gek op ^^), Taarten, Geroerbakte spruitjes met spek, gebakken aardappeltjes, kipje erbij. Allemaal heerlijk ^^

Wji hebben een keer gekookt met alles wat er nog over was in de koelkast. Dat was eigenlijk verbazingwekkend goed gelukt hahaha.
Eigenlijk kook ik heel vaak met jongens. Ik ken nogal wat koks uit restaurants om de een of andere bizarre reden:’)
Maar ze zijn er dus ook altijd een stuk beter in dan ik.
Verder is pizza maken een supergoed idee, daar hebben we echt mee gelachen!

Mijn vriend en ik koken best vaak samen, meestal iets studentikoos met pasta en aubergine of noedels en kip