Samen in bed met vriend, op vakantie

-

Mag je ook nooit bij hem slapen?
Na 2 jaar ook niet? Wow, zijn je ouders zwaar gelovig ofzo? O.o

maak je moeder dat gewoon duidelijk en zegen tegen dr dat je er nou ff serieus over wil praten

Gaan je gesprekken ongeveer zo:
Jij: ‘mam, waarom mag ik niet met hem in 1 bed slapen’?
Zij: *stilte*
Jij: *loopt weg*

want dan kun je gewoon zeggen dat ze niet bang hoeft te zijn voor het seksgedeelte, aangezien jullie dat toch wel doen. Zij is ook jong geweest o.O

-

vertel gewoon tegen je moeder dat je echt liever met hem wilt slapen, en dat ze echt niet bang moet zijn voor dingen die ze niet wilt hebben ofzo.

Mag je thuis wel bij hem slapen dan? En waarom mag het niet? Ik bedoel, sex heb je toch wel (I guess) en anders kan dat ook zonder bij elkaar te slapen.
Ik zie echt het probleem niet en ik zou dat je moeder eens ff mooi duidelijk gaan maken.
Of is ze super ouderwets of gelovig?

-

-

Dan zeg je toch gewoon, ‘‘mam, we hebben nu verdomme 3 jaar met elkaar en ik slaap in de vakantie met hem in 1 bed, punt uit’’.
Klaar. Je moeder is toch ook jong geweest, even doorzetten en ze zegt vast ja.

Oei ik zou dat echt niet pikken hoor! Jeumig je hebt ja al 2 jaar met hem! Wat verwacht ze wel niet van jullie??!

Of je moet zeggen van nou dan liggen we wel SAMEN in een eenpersoonsbed desnoods:O ik ga gewoon bij hem ! ofzo:P en misschien dat ze dan wel denkt dan maar liever een tweepersoons ofzo:P xD

Wow, na 2 jaar!! Wat k*t voor je! Moet enorm vervelend zijn! :s
Ik weet momenteel geen tips, dit is een moeilijke situatie…
Jouw moeder wilt het misschien gewoon nog niet aanvaarden dat jullie s*x hebben en dat jij dus opgroeit en volwassen word?

Maar zoals Sooooph zegt, blijven doorzetten, niet opgeven!

-

-

Ik mocht na 2,5 jaar nog steeds niet bij m’n vriend slapen, en mijn ouders zijn alles behalve gelovig…

Als ik jou was zou ik gewoon eens aan je moeder vragen of jullie samen even normaal er over kunnen praten, waarom zij het niet wil hebben enzo.

Ik zou toch proberen een gesprek aan te gaan met je moeder. Zelf zou ik dr dan vertellen dat je volwassen genoeg bent om zelf te beslissen of je met hem in 1 bed slaapt. En als ze dan nog eroverheen praat zou ik zeggen. Goed als het niet mag neem maar 3 kamers mij vind je smorgens toch naast hem in bed. Als dat niet lukt zou ik toch door blijven zetten. Maar als dat ook niet lukt, sluip snachts naar hem toe, en ga bij hem in bed liggen en slapen.

Goed met je moeder erover praten, ook waarom het niet mag?..
Want je hebt al 3 jaar met hem… dat is echt wel een hele tijd, absuurt dat het niet mag… maargoed dat vind ik (:

of 1 kamer voor ons of mooi niet mee… mzzl :stuck_out_tongue:

nee even sirieus je moet niet gelijk vragen waarom het niet mag. een 1 goede reden dat wel mag en die kan ik helaas niet bedenken voor jou maar praat er over met zijn 2en… waar niemand bij is…

jeetje na meer dan 2 jaar nog niet, wat naar :frowning_face:
mijn ouders vonden het ook niet goed… heb nu 8 maand ( bijna 9)
met mijn vriend en nouja mijn moeder is er op niet zo’n leuke manier
achter gekomen dat we 't al gedaan hebben … nou ja, ze is dus echt niet
privacy gevend. had ze in mn portemonnee gekeken en ja…
toen was ze boos. xD nu zijn we vorige week op vakantie geweest,met
zijn ouders en zusje en hebben we ook op een kamer geslapen. We hebben het
maar gewoon gedaan zelfs al wisten we dat ze het niet willen, maar verbieden
werkt bij mij niet… en ze zijn zelf ook jong geweest dus heb zoiets, het is mijn leven…
sorry ff soort UP