Hello everyone!
Ik heb een probleempje met men vriend (15,5maanden een relatie), wat de meeste waarschijnlijk wel dom vinden, maar het weegt echt zwaar op mij en onze relatie want we hebben er al zovaak ruzie om gemaakt.
Mijn vriend en ik houden beiden veel van voetbal, ik heb het vroeger nog gespeeld en hij speelt het nog steeds op hoog niveau. Maar nu is het probleem dat hij 1 of 2 keer in de week traint, en nog eens 3verschillende soorten voetbal speelt (veldvoetbal, zaalvoetbal en minivoetbal) waardoor hij zowel vrijdagavond, zaterdagmiddag, zaterdagavond en soms ook zondagmiddag moet spelen.
Ik kan dus echt nooit iets leuk doen met hem in het weekend tijdens het voetbalseizoen, want hij heeft echt een hele zware studie waardoor ie moet studeren als hij niet speelt. Hij heeft me al vaker beloofd dat ie wat ging minderen maar dat doet ie dus niet… Hij doet best veel moeite om mij in de week 's avonds even te zien, maar ik wil zo graag eens een fijn dagje met hem hebben zoals eens naar de zee, een dagje rolschaatsen of iets dergelijke maar bijna alles is enkel op weekdagen en zaterdagen vrij. Maar hij wil dus absoluut geen match overslaan zodat wij iets samen kunnen doen!
Ik voel mij soms zo onderwaardeerd, en ondanks dat ik weet dat hij me doodgraag ziet zou ik het fijn vinden moest hij toch is één keertje niet spelen. Hij heeft echt altijd excuses en zegt ook recht in me gezicht dat ie geen match voor me wilt laten vallen.
Hebben jullie soms een idee hoe ik er toch voor kan zorgen dat we is een zaterdagmiddag iets leuks kunnen doen? Ik heb echt geen ideeën meer, ik kan ook niets achter zijn rug om boeken want dan wordt ie onwaarschijnlijk kwaad op mij. ;s
Btw, bedankt aan de personen die het volledig gelezen hebben!