Samen een verhaal schrijven.

Hello.

Ik vind het geweldig om verhalen te schrijven, maar tot nu toe heb ik dat alleen zelf gedaan. Nu wil ik graag iets nieuws proberen en ben ik op zoek naar iemand die samen met mij een verhaal zou willen schrijven.

Ik wil graag emailadressen uitwisselen om zo over het verhaal te kunnen praten.
Ook wil ik iemand die absoluut wéét hoe ze moet schrijven, dus correct Nederlands zoals interpunctie en dergelijke.

Als ik er geen goed gevoel over heb, vraag ik je niet naar je emailadres, wees dan vooral niet beledigd of teleurgesteld, ik kan niet met iedereen een verhaal schrijven.

Dus, voel je je aangesproken en heb je ook zin om samen met iemand anders een verhaal te schrijven? Llaat een stukje van je schrijfstijl zien en vertel erbij waarom het je zo leuk lijkt.

Mocht je mijn schrijfstijl willen weten, kun je mijn verhaal bekijken. De link staat in mijn onderschrift! (:

Je hebt een leuk verhaal (: Upje voor jou!

upp(:

Lijkt mij wel leuk, al hebben we andere schrijfstijlen(: Misschien is dat wel tof, als je een verhaal uit verschillende oogpunten verteld.

Al moet ik bekennen dat mijn interpunctie niveau lager ligt dan dat van een ongestelde koala.

Aah, ik zou zoo graag met je samen willen werken, maar ik ben nu ook al bezig met m’n eigen verhaal en met een Speeltopic…

Stiekem had ik gehoopt op een reactie van jou Akirameru. ^^ (A)
Ik zal je straks even noten.

Haha, nouja ik wil anders over een tijdje ook vast wel iets schrijven. (: Moet je maar even laten weten als je weer tijd hebt xAftertheStorm.

Tip: schrijf een Filmscript! Wij beginnen in Sept met onze eerste speelfilm maar ik zou heel graag daarna eens een vette Meangirls achtige film maken met alle dirty tricks die meiden elkaar en jongens aan kunnen doen erin! Zo’n lekkere sappige film vol humor :slight_smile:

Hm, dat vind ik wel gaaf om te doen maar ik weet niet of ik goed genoeg ben en ik ben 13 en jij ouder. Een stuk wel.

Ik ben 19. xD

Ik ben bijna 10.

Haha ja ik weet het, ben een beetje te jong voor je denk ik. :’)

Dat lijkt me leuk om te doen, maar ik ben ook een stuk jonger want ik ben 14.

Hmm, dat niet zo zeer. Ik had eigenlijk gedacht dat je ouder was. xD
Maar ik ben begonnen aan een verhaal met Akirameru momenteel, dus we gaan even kijken of dat iets kan worden. xD

Om van dat soort goede verhalen te schrijven maakt leeftijd niet echt uit, het gaat erom of de gebeurtenissen interessant genoeg zijn om ze in een echt script te kunnen verwerken. En je kan nooit jong genoeg zijn om te beginnen met schrijven, je wordt dan vanzelf beter! Idd wel veel jonge mensen hier, me ex was 20! :slight_smile:

@ BlowMeKisses: Je bent 13? Wow, ik had jou echt veel ouder geschat! :’)

Ik hoor dat heel vaak hoor, ook in ‘real’ hoor ik vaak: wow ben je zo jong?
Heb ook niet echt zo’n jong uiterlijk, ben lang en heb niet een gezicht van echt zo’n typisch jong meisje. En gedrag is ook niet echt zo typisch 13. :’)

Haha, je gedraagt je zeker volwassener, ieder geval op het forum en ook in real life zo te lezen. Echt apart. Ik had je sowieso 16 geschat. :’)

Haha, ja ik zit sinds mijn 9e op fora. Eerst GoSupermodel, toen een halfjaar/jaar Kindertent en toen las ik hier op mee. :’)
Daar komt het ook wel door, ik weet hoe oudere op mijn leeftijdsgenoten kijken en zo wil ik écht niet gezien worden dus zo heb ik ook mijn mening gecreërd enzo.
En nu heb ik een account. Maarja mijn beste vriendin en al de mensen hier zijn heel anders dan ik; hun zoenen, schuren en doen in mijn ogen alsof ze 18 zijn. En dan heb ik daar ook wel een mening over, sommige denken echt van; what the fack.
Nja heb het niet zo op ordi 12/13/14-jarige met Nickelson die denken dat ze stoer zijn. Gelukkig vinden veel vriendinnen dat ook van me, op uitzondering van een paar.

Denk dat iemand van 19 toch dingen wel anders ziet dan iemand van dertien, nietwaar?? Vooral omdat de één al bijna uitgepubert is, en de ander net begint.