Samen douchen

Hoi allemaal!

Mijn vriend en ik zijn op het idee gekomen dat we een keer graag samen willen douchen.
Nu vragen we ons af hoe dit precies moet, wat voor soort dingen je überhaupt kan doen, en of iemand hier ervaring mee heeft?
Is het überhaupt praktisch om met zijn tweeën in zo’n kleine ruimte te staan?
En wat voor dingen kun je, of hebben jullie, zoal gedaan om het wat gezelliger met elkaar te maken?

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Gewoon douchen zoals je normaal doet? Alleen ben je dan met z’n tweeën en kan het een beetje krap worden ja.

Gewoon douchen ja haha. En als er iets gebeurd dan gebeurd dat. Plannen maakt het niet meer spontaan

Uhm ja… gewoon douchen. Elkaar insoppen, zoenen.

Gewoon douchen, verder is er niks aan onder de douche haha, en meestal heeft 1 het altijd koud omdat de straal maar op één gericht is. Sex onder de douche is alleen maar ruw en niet echt fijn.

Gewoon douchen, niet per se een plan maken. Al is het wel verstandig misschien om condooms in de buurt te houden.

Condooms en water gaan volgens mij niet goed samen. De kans dat de condoom scheurt is veel groter.

^
Oh okay, never mind dan!

Dicht tegen elkaar aan staan en dan ga jij bijvoorbeeld met de douchekop steeds heen en weer zodat jullie beide warm blijven.

Wat maakt het uit?
Samen douchen zegt het al.
Stap 1: Samen
Stap 2: Douchen

Of je nou kleren aan hebt, naakt bent of met zwembandjes in de douche staat.
Doet er niet toe.
Samen ontdekken. Er is geen right or wrong way.

Whatever floats your boat.

en lekker met zeep spelen :wink:

Gewoon douchen, wat zoenen en elkaar inzepen? Niet heel bijzonder verder. Alhoewel ik samen douchen wel gezellig en leuk vind haha.