Samen douchen

Hebben jullie dit wel eens gedaan, en zo ja, wat vinden jullie er van?

Ik vind het verschrikkelijk, want ik krijg het koud zodra ik niet meer onder de douche sta :’)

Oké dat is inderdaad wel een nadeel ja hahaha

Dat dus.

In het begin vonden we het nog wel eens romantisch… maar ik mot er nu niet meer aan denken.

Veel te koud en onhandig en ellebogen overal… in bad is een ander verhaal maar onder de douche?

meh.

Mijn vriend en ik zijn al een jaar bij elkaar en we douchen altijd samen als we samen zijn. Geen enkele problemen mee.

Jahoor! Maar bij mijn vriend thuis hebben ze een super grote douche dus passen we er allebei makkelijk in

Wij hebben het wel eens gedaan, maar het is zooo rot als je degene bent die niet onder de douche staat :’) Niet zo romantisch als één van de twee staat de blauwbekken haha. Maar als je een grote douche/warme badkamer hebt kan het wel leuk zijn. En als je niet je haar hoeft te wassen of je benen/oksels/bikinilijn wil scheren :’)

Ik vind het meestal wel fijn.

Ik vond het ook fijn! Vooral samen in bad! Al moet ik eerlijk toegeven dat ik vaak de douche inpikte en hij kou stond te lijden hahaha

Wanneer de een warm onder de straal staat, staat de ander kou te leiden. Ik vind het leuk, maar zeker niet te lang en zeker niet als ik mijn haren moet wassen en alles. Meer als ik al mijn dingen heb gedaan, hij er even bijkomt en ik er dan uitga en hij zijn ding gaat doen.

Wij staan allebei een beetje onder de straal. En als ik er even niet onder sta, vind ik niet erg. Maar we doen het niet vaak ofzo.

Ik vind het echt niet praktisch. Je past er nooit samen onder.
Plus ik ben vrij klein. Dus ik krijg altijd al het water over me heen gespettert wat van de jongen af komt. Het gaat altijd ergens anders heen dan alleen douchen.

Nee danku. Laat mij maar lekker alleen douchen (’:

Nog thuiswoners hier?
Doen die dit ook?
Want ik zou het best eens met mijn vriend willen proberen, lijkt me leuk, maar ik zit niet echt te wachten op alle reacties etc van ouders :s Ik bedoel, t is hun douche en dan staat hun dochter er samen met dr vriend in te jeweetwellen :s

Doen wij ook meestal zo! En dat vind ik wel fijn.

Als we dan toch de hele tijd samen douchen, sta ik wel 90% van de tijd onder het water en hij 10%.

Ik ben gelukkig baas in eigen douche, maar als we bij m’n vriend z’n ouders een weekend overnachten dan gaan we daar ook samen in de douche en zijn ouders vinden dat helemaal niet erg.

Wij doen het eigenlijk altijd zo. :’) Ik kan me de laatste keer dat ik alleen onder de douche heb gestaan niet eens meer herinneren.

Toen ik nog thuis woonde, deed ik het wel niet. Ik vond dat inderdaad ongemakkelijk en lichtelijk onbeleefd.

Mijn vriend en ik wonen beiden nog thuis, dus wanneer er anderen in huis zijn douchen wel apart. Als we alleen thuis zijn dan douchen we vrijwel altijd samen. Ik heb ook een soort bankje in de hoek van de douche, dus vaak zit ik op zijn schoot, totdat het benauwd begint te worden. Vind het ook super fijn om seks te hebben tijdens het douchen, mede omdat het geen smeerboel oplevert:$:)

Ik vind samen douchen juist heel fijn, goed excuus om te mogen knuffelen :wink:
Haren wassen doe ik gewoon waar hij bij is, meestal wassen we elkaars rug en zijn we half aan het knuffelen, half aan het douchen. Ik vind het een heel erg fijn begin van de dag

Soms hebben we ook wel seks in de douche, maar eigenlijk alleen als we daar echt de tijd voor hebben.

En als ik mijn oksels en zo wil scheren, dan douche ik gewoon een keer extra 's avonds, dan doucht hij bijna nooit.

Ik vind het heel fijn om samen te douchen. Niet teveel echt intiems hehe, dat is toch echt te krap en onhandig. We staan gewoon knuffelend onder de douche zo ongeveer, zodat we beiden onder de straal staan, en als we onze haren moeten wassen wisselen we gewoon om en om af. Heel eventjes koud, maar het valt altijd wel mee en ik vind het het wel waard. Als ik mij nog moet scheren of iets stapt hij gewoon eerder onder de douche weg en blijf ik nog even staan.

Ik woon overigens nog gewoon thuis, douchten al vrij snel samen, in het begin voelt het lichtelijk awkward maar mijn moeder of zijn vader (beiden gescheiden ouders en daar zijn we samen) hebben er nooit wat over opgemerkt of iets. :slightly_smiling_face:

Edit: ja inderdaad zoals hierboven, lekker elkaars rug wassen en hij vindt het ook geweldig mij te mogen afdrogen enzo, haha :’)

Wij douchen af en toe samen, eigenlijk alleen als we samen gaan slapen (‘s avonds) of geslapen hebben (‘s morgens). Ik vind het inderdaad wel eens vervelend om niet onder de straal te kunnen staan, zodat ik het koud krijg. :’)
Je kunt wel lekker knuffelen onder de douche en elkaar wassen vind ik ook leuk. :’)