samen dingen doen

.

Gezellig samen wat bakken of koken is altijd leuk :slightly_smiling_face: Ondertussen met elkaar kletsen.
Film kijken wat je al had gedaan, is altijd leuk om te doen toch :slightly_smiling_face: maar je wilt zeker wel wat afwisseling als je niet buiten huis kunt komen…
Zou hij ook niet een rustige boswandeling fijn vinden? Het is wel buiten huis, maar niet druk of wat dan ook.

Idd bakken en koken :grinning:!

Heej

bedankt voor de reacties, ja iets koken zouden we wel een keer kunnen doen. Ik denk niet dat hij een boswandeling leuk vind, maar kan het proberen :stuck_out_tongue:

xx

Hah, bakken en koken ? Dan heb je een goeie als hij dat wilt ! Mn vriendje wil dat ab-so-luut niet ! xD

hahaha ik zou niet weten of hij iets koken leuk vind… hij zit meestal achter de computer. miss kunnen we een keer een spel spelen ofzo. Ik kan gewoon niet zoveel leuks bedenken.

dat probleem heb ik ook!
nouja niet over dat hart enzo, maar over van wat je nou binnenshuis kan doen met een jongen…
ik vind een jongen leuk, en hij mij volgens mij ook.
maar ik heb paarkeer met hem afgesproken.
gingen we beetje gamen en tv kijken enzo.
maarja nu wweet ik niet wat we nog meer kunnen doen :S

jah idd film kijken en samen praten blijft altijd wel leuk maar ja wat kan je dan nog meer doen. Heb met hem playstation spelletjes gespeeld maar ja das ook niet echt heel geweldig hihi

ik speel heel vaak met mn vriend bordspellen :stuck_out_tongue: dat is gezellig en leuk!

spelletjes, zoals idd bordspellen, ps2, xbox of wii
koken
rondje rijde/lopen
langs vrienden

Pak pannekoeken, huur een filmpje, kruip samen op de bank & je hebt het veel gezelliger dan een avondje bios.