Samen conditie verbeteren!

hoooi allemaal!
Ik las net het artikel over hardlopen op girlscene en dat bracht me op een idee. Ik neem me elke keer voor om hard te gaan lopen, maar het komt er elke keer niet van. Dan heb ik geen zin en dan denk ik er gewoon niet aan. De motivatie ontbreekt een beetje bij mij, terwijl ik graag mijn conditie wil verbeteren! Ik dacht, er zijn vast wel meer meisjes die dit hebben, dus als we nou in dit topic neerzetten hoe we het aanpakken en hoe het gaat, kunnen we elkaar aanmoedigen en tips geven. Eigenlijk is het hetzelfde idee als het gezond afvallen topic.
Wie doet er allemaal mee? (:

1. Suuuus

Hier hebben we al een topic voor…
http://forum.girlscene.nl…_mee/list_messages/148745

voortaan beter kijken :stuck_out_tongue:

jaaaa leuk

2 Lin

ik doe mee!

hier is al een topic over ;p alleen die is wel een beetje in de vergetenheid geraakt

-

Ik doe ook wel mee alleen niet met hardlopen maar fitness is dat ook goed?
Ik stel het ook steeds uit om erheen te gaan terwijl ik echt eens moet gaan.

haha ik doe mee
ik loop 3x in de week hard
en ik doe het myasics programma
echt superhandig

oeps, had niet gezien dat er al een topic over was!

Shopacholiccc_, fitnissen is natuurlijk ook goed. Iedereen mag meedoen, op alle manieren die je maar kunt bedenken om je conditie te verbeteren.

Ik ga ook meedoen, lijkt me een goede drijfveer :sunglasses:

hallo, we hebben hier al een topic over :stuck_out_tongue:
Doe daar dan aan mee :pensive:

ik doe ook mee wanneer beginnen we? :slightly_smiling_face:

Volgende week? haha, ik heb er nog geen zin in :stuck_out_tongue:

haha ik heb het voor morgen weer uitgesteld omdat ik met mijn vriend ga shoppen voor hem.
Ik ga waarschijnlijk zaterdag :slightly_smiling_face:

ik ga even kijken of ik in het weekend moed kan verzamelen om weer te beginnen! :stuck_out_tongue:

Ik ga waarschijnlijk rond half 8 fitnessen woww! dat heeft lang geduurd voor ik eindelijk eens ga haha.