Samen beter zien!

Haha, die titel klinkt echt belabberd. En misschien hoort dit topic ook meer bij health, maar het heeft ook iets weg van een ‘afvaltopic’, alleen gaan we geen kilo’s afvallen.

Nou goed, ik las laatst een artikeltje over beter gaan zien, door middel van oog ontspannen, oefeningen en zelfmassages. Echt bestwel interessant. Ik had dus wat research gedaan en er zijn blijkbaar echte cursussen en workshops. Mij lijkt het wel heel handig en ik merkte ook, toen ik een aantal weken op vakantie was en niet 24/7 achter de pc zat, mijn ogen beter aanvoelden. Dat ik even beter kon zien, durf ik niet te zeggen, maar ze voelden meer ontspannender aan en zo. Dus, ik dacht, waarom doen we niet een experimentje hier zo, at girlscene.

Ik stel voor dat we dan een schema maken met wanneer je ogen ontspannen/ oefeningen doen en beperkte tijden voor computeren etc. verzinnen, en elkaar daardoor steunen. (Goed, beetje onlogisch dat het topic dan op internet is en zo, maar ehm anyway.)
We kunnen het proberen, bedoel ik, ik ben er zelf wel van overtuigd dat het werkt, maar mijn ouders vinden het onzin en van hun moet ik gewoon m’n bril dragen.

Dusss, als je geinteresseerd bent, een bril draagt of merkt dat je ogen slechter worden, join! Meer informatie kun je vinden op googlen, door ‘beter zien dr. bates’ en ‘natuurlijk zien’ in te typen.

Liefs, Glitters.

Klink interessant! Maar ik kan geen bepaalde tijden voor de computer hebben. Ik maak alles voor school op de computer. Maargoed ik ga dit wel eens volgen ofzo :’)

klinkt super leuk, alleen ik werk op school met laptop & thuis heb ik niet veel wat ik kan doen behalve laptoppen (vrienden wonen bij mijn school hier 70 km verderop, dus ‘i’m a nolifer’ n__n)

maar het is weel een leuk idee.

Oh wat leuk!
Maar ga je dan ook beter zien als je al een bepaalde sterkte hebt voor bril/lenzen?
Of werkt dat alleen als je goede ogen hebt en je nóg beter wilt zien? :stuck_out_tongue: