Samen afvallen !

GROEP IS VOL !!!
Het is zeer motiverend en het is de bedoeling dus dat je zegt of je afgevallen bent of juist aangekomen bent .
Of je het wel kan vol houden enzo.

Dus wie doet mee ?

1.xKissitgoodbye
2.Pickpocket
3.Meds
4.StuffedTurkey
5.CHECKMIJNSPACE
6.loveetc
7.WAKExUPxCALL

Groep is vol geen nieuwelingen meer aanvaard ;S

1.Zoekfunctie
2.Waarom moet iedereen zo nodig afvallen.

Er bestaat toch al zo’n topic?

1. Die zijn meestal volzet
  2. Sommige zoals ik hebben een buikje en willen dat weg voor pro-ana mensen ben ik niet verantwoordelijk

PS. Als je niet wil afvallen ofzo kom dan niet naar zo een topic :slightly_smiling_face:

Btw, ik zou wel met je willen beginnen. Als ik in dat andere topic reageer geef ik het -op de een of ander manier- gelijk op.

Sorry hoor maar wat heeft dat met haar antwoord te maken ?!

Als het hier niet zo onoverzichtelijk druk wordt overweeg ik om hierheen te gaan n__n
Ik ben eigenlijk van mening dat in het andere topic te veel de nadruk wordt gelegd op het eten. Ik vind de beweging die erbij hoort minstens zo belangrijk.

@ ^dat is ook zo

Als je niet wil mee afvallen A.U.B reageer niet met er bestaat toch al een topic ?

En anders geef je op …
Ik heb dit topic gestart omdat het niet leuk is met een groep te beginnen die al lang bezig is …

@Meds. Idd, dat gevoel krijg ik ook maar ik denk niet dat dit topic het zal overleven vanwege (weer) ruziënde meisjes.

@ Pickpocket: so true. Maar heb vertrouwen! We kunnen het tenminste proberen! n__n

Up voor ons!

Yeahwell. Om dan toch maar bij het onderwerp te blijven, wat zijn precies jullie doelen?

dus wie doet mee ? Ik beloof dat het niet alleen over eten gaat XD
want ik beweeg ook veel ;p daarom ga ik ook niet naar andere topics ;p
Ik laat ook niet veel mensen toe want het is leuker als je iedereen kent x

Ik wil minstens zes kilo kwijt en ik zoek motivatie om mijn armen slanker te maken. Ik sport daarom 3 x p.w. maar wil dit elke dag voor het slapengaan doen, want ik wil z.s.m in mijn jurkje passen. Mijn armen zijn echt huge xD

Middelen: gewichtheffen, niet meer na zessen en buiten eten.

mijn doel ?
door te sporten en minder en gezonder te eten een mooi figuur krijgen XD
ook een betere conditie
Starting with : Fietsen naar school XD

Nee, ik denk dat je ook alleen maar frustraties opwekt (bij jezelf) door zo veel nadruk te leggen op alleen eten. “OHNOES ik heb vandaag al 1200 kcal op!” No offence naar die mensen hoor, zij proberen ook hun best te doen, maar ik denk dat zo op een of andere manier toch het verkeerde signaal wordt afgegeven…
Jajaja ik ben natuurlijk de expert x)

*slaat dit topic bij bladwijzer*

… en dan krijgen ze te maken met het bekende jojo-effect. Zonder sport, geen lichaam voor lange periode.

Alright n____n

Mijn doelen:

• (minimaal) 5 kilo afvallen
  • conditie opbouwen
  • een beter lichaam creëren hehe.

De middelen:

• een abonnement op de sportschool (mijn proefabonnement is vandaag omgezet in een vast abonnement, woohoo)
  • bewuster omgaan met food (gezonder/minder snoepen en snacken)