Samen Afvallen - Wie Doet Mee?

Hallo meiden,
Ik ben Selina, ik ben 1,76 en 85 kilo, streefgewicht: 73 kilo. Ik heb vorig jaar een tijdje meegedaan aan een topic om samen af te vallen en ik ben toen best veel afgevallen. Toen heb ik er een tijdje niet aan gedacht, maar ben nu helemaal niet meer tevreden over mijn gewicht + hoe ik eruit zie.

Ik zou graag weer willen afvallen met nog wat meiden, zodat we elkaar kunnen blijven motiveren en tips kunnen geven. Wie doet er mee?

Het is de bedoeling dat je iedere dag een lijstje post die er als volgt uitziet:
O: (ontbijt)
T: (tussendoor)
M: (middag)
A: (avond)

Veel succes allemaal!
Liefss

Mijn lijstje van vandaag:

O: (slapen)
T:
M: 2 bb (=bruinbrood) met pure hagelslag en 1 glas optimel
T: 2 bb met pure hagelslag
A: macaroni
T: -

Vandaag was foute dag, maar ik wist nog niet dat ik hieraan zou beginnen, dus morgen word beter! Hoop dat er snel mensen mee gaan doen!
byee x

ik wil graag meedoen!

ik ben Anne, ben 1,70 en weeg 72 kilo.
Streefgewicht; 64

houd mijn lijstje wel vanaf morgen bij, heb geen idee wat ik vandaag heb gegeten!

Ik wil ook mee doen :slightly_smiling_face:

Ik ben Kylie, ben 1,69 en weeg 59 kilo (net nog gewogen!). Streefgewicht is 55 kilo.

Liefs!

Ik wil ook mee doen (:
Alleen heb niet zoveel doorzet vermogen :'D dus daar moeten jullie me mee helpen.
1.68 - 80 kilo
Streefgewicht ; 70 (of lager)

Lol, ik moet ook vijf kilo kwijt, en het lukt me maar niet :'D

^dan moet je mee doen! :grinning: misschien lukt het dan wel als we elkaar stimuleren. Ik wil ook al heel lang die 4 kilo kwijt en het lukt me ook voor geen meter haha.

Naam: Anne
Lengte: 1.81m
Gewicht: 71 kg
Streefgewicht: ± 60 (of iig dat de zwembandjes ervanaf zijn haha)
O: 2 witte (slecht) sneedjes brood mat Lätta en light jam bosvruchten + thee met suiker en melk
T: 2 witte (slecht) sneedjes brood mat Lätta en light jam bosvruchten + thee zonder suiker en melk
M:
T:
A:
T:
Ik heb ook totaaaaaal geen doorzettingsvermogen. :’)

dit mag niet (afvaltopic regels…)

Precies. Check de afvaltopicregels. Sticky in dit board.